Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

hallo iedereen

Gestart door edwintje, 01 november 2009, 21:00:23 PM

edwintje

hallo vandaag heb ik mij toegevoegd aan jullie forum,mijn naam is vandewalle edwin,ben 45jaar jong en geboren en getogen in heule,toen ik op mijn 9jaar een modelspoorbaan van lima kreeg van mijn vader,had ik de treinmicrobe te pakken,het leven ging verder en er was eerst de voetbalclub dan de nodige meisjes en het uitgangsleven,dan kwam in 1985 het trouwfeest en zo vloog het leven voorbij dit zonder treintjes,dan kwamen 3kinderen,2meisjes en 1zoon,die zoals ik in het modelspoor is geintreseerd,nu 24 jaar na onze trouwdatum moeten we verhuizen naar een ander huis, daar krijg ik een grote zolder tot onze beschikking,met andere woorden mijn zoon en mezelf dachten alle twee gezelfde,laten we onze droom werkelijk worden,laten we starten met een modelspoorbaan op te zetten nu willen we zoveel mogelijk te weten komen over de hobby van het modelspoor,als wij mogen zullen we zoveel mogelijk vragen stellen hopelijk zij jullie onze leraars en kunnen we veel opsteken van jullie ervaringen op dit gebied, zo genoeg gepraat, ps de naam van mijn zoon is detlev en hij is 22jaar jong,met vriendelijke groeten detlev en edwin.

patatje70

#1
hartelijk welkom op dit forum,vooral veel leesgenot en voor goede raad zitten er hier wel enkele experts...

mvg Wim

Gerolf

#2
Welkom, Edwin
Als je bouwt zoals je schrijft (zonder pauzes/leestekens) ga je z??r snel een volledige baan hebben [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

edwintje

#3
kzal wel jullie hulp nodig hebben om mijn droombaan te maken,en schrijven is nie mijn sterkste kant[:)]
citaat:
Geplaatst door patatje70

hartelijk welkom op dit forum,vooral veel leesgenot en voor goede raad zitten er hier wel enkele experts...

mvg Wim


railman56

#4
welkom edwin en detlev
veel lezen en beurzen of een club bezoeken, zo kan je ontzettend veel leren en alzo je vragen doelgericht stellen
als je beter kan bouwen dan schrijven zit het wel goed [;)]wij zijn modelbouwers en geen auteurs [:D]
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

dirkske

#5
Hoi detlev en edwin,

Welkom op dit forum.
Via onderstaande link vind je alvast een hele boel banen, merken en winkels:[;)]

http://modelspoor.startpagina.be/

Groetjes Dirk.
Je eigen baan, je eigen wereldje!

T03

#6

Veel plezier hier.
SpGr
Marc[;)]
"I have a train riding in my brain"

glamo

#7
welkom op het forum jongens, veel plezier hier[;)]