Het nieuw begin

Gestart door the_gold, 21 oktober 2009, 18:42:49 PM

the_gold

Hoi!

Binnekort gaat mijn modelbaan moeten afgebroken worden door dakvernieuwingen. Dus ik ben ook van plan om grote veranderingen te maken aan de baan nadat de dakwerken zijn afgewerkt. Momenteel ligt de baan centraal in de zolderkamer en kan je er rond lopen.

Voor de nieuwe baan zou ik een traject maken helemaal rond de zolder zodat ik er tussenin sta

Binnekort volgen dus enkele foto's van de opbouw van de baan, de locs, hoe de zolder er uit ziet.

Groetjes

the_gold

#1
Enkele locs...











De afbraak is begonnen, binnen een maand of 2 kan ik terug beginnen bouwen!

jeroen

#2
Mooie foto's !
Van welk merk is de 2005 en is die gelijkstroom of wisselstroom ?

Jeroen

treinliefde

#3
Die 2005 is van Roco en is in beide uitvoeringen te verkijgen, bij 2 of 3 handelaars

the_gold

#4
Bij mij is die wisselstroom[;)]
Als de nieuwe baan er ligt zullen er nog foto'tjes komen!

rixke rail

#5
citaat:
Geplaatst door the_gold

Hoi!

Binnekort gaat mijn modelbaan moeten afgebroken worden door dakvernieuwingen. Dus ik ben ook van plan om grote veranderingen te maken aan de baan nadat de dakwerken zijn afgewerkt. Momenteel ligt de baan centraal in de zolderkamer en kan je er rond lopen.

Voor de nieuwe baan zou ik een traject maken helemaal rond de zolder zodat ik er tussenin sta

Binnekort volgen dus enkele foto's van de opbouw van de baan, de locs, hoe de zolder er uit ziet.

Groetjes



Dat zou dus mijn ultieme nachtmerrie zijn ! Baan moeten afbreken, voor eender wat !
Hopelijk komt het goed, Nicolas. [}:)]
Laat maar vlug wat zien van de nieuwe situatie ! [;)]
Edit : overigens idd. mooie loc-collectie !
Modelspoorse groeten,
Eric.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

glamo

#6
ik heb de mijne ook helemaal afgebroken om naar een andere kamer te verhuizen. ik heb er zeker geen spijt van nu want ik ga het over een totaal andere boeg gooien. veel succes met de nieuwe baan nicolas[;)]
 

the_gold

#7
Traxx 2829 is aan de collectie toegevoegt.
Vandaag ga ik nog een Belgische marklin stomer van de reeks 25 en mijn bollen neus ophalen die binnen waren.