Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

MSM 86

Gestart door doomslu, 11 oktober 2009, 20:46:48 PM

modeltreinbart

Ik heb net mijn magazine in de carr?four gaan halen maar ben toch aan het overwegen om mij een abonnement te nemen dan bespaar ik telkens mij de kilometers die ik naar de carr?four moet afleggen om te zien of het uiteindelijk binnen is of niet.
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

Pol

citaat:
citaat:
Geplaatst door pabe


Tja, Turnhout is ook het einde van de wereld h?! Tot Zoersel zijn ze in elk geval al geraakt!



Hela Pol,

Turnhout is wel de hoofdstad he...  allee, van de Kempen dan toch [:D]



Ik ben er anders van overtuigd dat het slechts een voorstad van Arendonk is (rara van waar ben ik oorspronkelijk?)[8D]
H0, tijdperk II, Deutsche Reichsbahn: diorama in aanbouw ...

dieseltje

Troost u, in Grobbendonk, gelegen dichtbij Herentals (alwaar sommige bewoners ook beweren dat dit d? hoofdstad van de Kempen is [:)]), was hij gisteren ook nog niet toegekomen.....


pabe

citaat:
Geplaatst door Pol

citaat:
citaat:
Geplaatst door pabe


Tja, Turnhout is ook het einde van de wereld h?! Tot Zoersel zijn ze in elk geval al geraakt!



Hela Pol,

Turnhout is wel de hoofdstad he...  allee, van de Kempen dan toch [:D]


Ik ben er anders van overtuigd dat het slechts een voorstad van Arendonk is (rara van waar ben ik oorspronkelijk?)[8D]



Pol, ....   en gij spreekt verstaanbaar Nederlands ?? [}:)][}:)][}:)]

Peter

Ben daarstraks nog in Arendonk geweest, voor de hobby van mijn echtgenoote. En raar maar waar: ze spreken er ook Nederlands[:D][:D][:D]
Met vriendelijke groeten
Peter

Pol

citaat:
Geplaatst door Peter

Ben daarstraks nog in Arendonk geweest, voor de hobby van mijn echtgenoote. En raar maar waar: ze spreken er ook Nederlands[:D][:D][:D]


Ze spre'en daar in'erdaad ook Ne'erlands! Haha! [:D][:D][:D] Ik woon nu al jaren niet meer daar en toch schijnt het dat je 't accentje toch blijft horen! Ach ja, elk vogeltje zingt zoals hij gebekt is h
H0, tijdperk II, Deutsche Reichsbahn: diorama in aanbouw ...

pabe

Oef, eindelijk ook hier bij de krantenboer binnen !!!
Ziet er weeral een prachtig nummer uit !

Wat betreft het voorwoord van Guy, de Franse Importeur blijkt inderdaad een groot probleem te zijn, geen interesse in de Belgische markt, geen stock, geen wisselstukken,hoge transferprijzen enz., al van verschillende handelaren gehoord...  

Waarom starten wij geen actie naar Roco toe om onze winkeliers toe te laten direct bij Roco te bestellen... ( wat is nu trouwens nog de toegevoegde waarde van een importeur binnen de EU, die dan nog in een ander land gelokaliseerd is en nog niet eens de taal spreekt...)

Ik denk dat als we allen al eens beginnen om een klachtenmail naar Roco te sturen, er misschien wel een oplossing uit de bus kan komen, zodat onze handelaars terug rechtstreeks bij Roco kunnen bestellen.

Wie voelt hier voor ?

groetjes,  Paul

argilla

citaat:
Geplaatst door pabe

Oef, eindelijk ook hier bij de krantenboer binnen !!!
Ziet er weeral een prachtig nummer uit !

Wat betreft het voorwoord van Guy, de Franse Importeur blijkt inderdaad een groot probleem te zijn, geen interesse in de Belgische markt, geen stock, geen wisselstukken,hoge transferprijzen enz., al van verschillende handelaren gehoord...  

Waarom starten wij geen actie naar Roco toe om onze winkeliers toe te laten direct bij Roco te bestellen... ( wat is nu trouwens nog de toegevoegde waarde van een importeur binnen de EU, die dan nog in een ander land gelokaliseerd is en nog niet eens de taal spreekt...)

Ik denk dat als we allen al eens beginnen om een klachtenmail naar Roco te sturen, er misschien wel een oplossing uit de bus kan komen, zodat onze handelaars terug rechtstreeks bij Roco kunnen bestellen.

Wie voelt hier voor ?

groetjes,  Paul
----------------------------------------------------------------------

Volledig gelijk . Ik steun de petitie. Er zijn genoeg ( Belgische handelaars) winkeliers die hiervoor in aanmerking komen, uiteraard al deze het "willen" doen. Dat is de voorwaarde.


argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

SuSke

shame on me, de nieuwste ligt hier al 2 weken op m'n bureau en ik ben nog maar op blz 4 geraakt. [xx(]
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

poco loco

Iemand bekend met het kraantje (welke kit?) op pagina 38, onderaan?
Ik bedoel dus dit:



Groeten,
Luc.

eve

Trekt op een PECO LK-27.

Erik

poco loco

Erik,

Die Peco-LK-producties betreffen inderdaad stelplaatsgebonden materie.

Ik vind nergens enige verwijzing naar "LK-27".

Kan je dat verduidelijken?

Groeten,
Luc.

treinliefde

citaat:
Geplaatst door argilla

citaat:
Geplaatst door pabe

Oef, eindelijk ook hier bij de krantenboer binnen !!!
Ziet er weeral een prachtig nummer uit !

Wat betreft het voorwoord van Guy, de Franse Importeur blijkt inderdaad een groot probleem te zijn, geen interesse in de Belgische markt, geen stock, geen wisselstukken,hoge transferprijzen enz., al van verschillende handelaren gehoord...  

Waarom starten wij geen actie naar Roco toe om onze winkeliers toe te laten direct bij Roco te bestellen... ( wat is nu trouwens nog de toegevoegde waarde van een importeur binnen de EU, die dan nog in een ander land gelokaliseerd is en nog niet eens de taal spreekt...)

Ik denk dat als we allen al eens beginnen om een klachtenmail naar Roco te sturen, er misschien wel een oplossing uit de bus kan komen, zodat onze handelaars terug rechtstreeks bij Roco kunnen bestellen.

Wie voelt hier voor ?

groetjes,  Paul
----------------------------------------------------------------------

Volledig gelijk . Ik steun de petitie. Er zijn genoeg ( Belgische handelaars) winkeliers die hiervoor in aanmerking komen, uiteraard al deze het "willen" doen. Dat is de voorwaarde.






En het is nog niet gedaan, gisteren nog gehoord van een handelaar, Fleischmann gaat vanaf nieuwjaar ook niet meer rechtstreek voor de Belgische handelaars, dus:
- minder service,
- tragere leveringen,
- hogere prijzen
- slechtere levering van onderdelen
- en alleen de Franse taal.
- ontslag van de beste verrtegenwoordiger voor Belgi? van Fleischmann.

Vooruitgang in de EU.

eve

citaat:
Geplaatst door poco loco

Erik,

Die Peco-LK-producties betreffen inderdaad stelplaatsgebonden materie.

Ik vind nergens enige verwijzing naar "LK-27".

Kan je dat verduidelijken?

Groeten,
Luc.



http://blaetterkatalog.weinert-modellbau.de/ : blz 299 van 313.

Erik