Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

B Models 2010

Gestart door Sicco, 10 oktober 2009, 15:15:50 PM

Sicco

Nieuw voor 2010:

- drie nieuwe versies van de reeks 60:
* 210.214 tp. III Merelbeke groen
* 6115 tp. IV Merelbeke groen-geel
* 6047 tp. IV Kinkempois geel-groen

- de eerste drie versies van de nieuwe reeks 23:
* 2366 tp. IV Oostende blauw met multiple stekkers
* 2311 tp. IV Ronet blauw zonder multiple stekkers
* 2363 tp. IV Brussel-Zuid geel-blauw zonder multiple stekkers

bron: Van Biervliet

groeten Sicco

ems

Neem aan dat het schoonheidsfoutje van de huidige gele 60/61 bij de 6047 niet meer voorkomt.
Leuk ook dat de reeks 23 uitkomt; zal weer een prachtig model worden!
Groet, Edwin

chef garde

Ja, ik kijk ook uit naar een deftig model van de 23.

Sicco

Ik heb het uitgebreid over het 'foutje' gehad en het zou niet meer voorkomen! [:D]

Eerste versie proto reeks 60 overigens uitgesteld naar eind december

groeten Sicco

itchy

Komen er geen andere nummers van de HLD 55 dan?
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

AtMoPo

citaat:
Geplaatst door Sicco

Eerste versie proto reeks 60 overigens uitgesteld naar eind december


Hebben ze er ook bijverteld in welk jaar[?]
AtMoPo

Sicco

citaat:
Geplaatst door itchy

Komen er geen andere nummers van de HLD 55 dan?


Vooralsnog zijn er daarvan al 6 aangekondigd h?....

Jurgen

Leuk.

In een ander draadje staat de lanceringsprijs en die valt dan nog eens serieus mee ook.
Een blauwe 23 zal er misschien wel komen, die heb ik nog niet en had ik wel graag gehad.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

cyberbeast

Al iemand de nieuwe 55 gezien? Op hun site staat dat er een demonstratie is van deze lok. Is die al beschilderd?
Door het weer en familiale omstandigheden heb ik nog geen kans gehad eens bij vbv binnen te springen.
 

Rochevalien

Het ongeschilderde handmodel ligt bij VBV in een vitrinekast -in onderdelen.
Er zijn kappen met enkele en dubbele koplampen te zien.
Al dit alles ziet er z??r fijn en mooi uit al is een lokomotief in onderdelen geen alledaags gezicht.
Er staan ook enkele exemplaren van de erts-en graanwagon in die vitrine,ook in onderdelen.
Die zien er ook heel goed uit al heeft men wel h??l erg goed naar de Dacker modellen gekeken.Bij de ertswagon lag een metalen onderstel dus ik vermoed dat het hier om een verbeterde versie gaat van de Dacker modellen gaat.
Al bij al zijn dit z??r veelbelovende modellen[:p][:p] maar we zullen -zoals altijd- nog wat geduld moeten hebben.

Gerrit

cyberbeast

citaat:
Geplaatst door Rochevalien

Het ongeschilderde handmodel ligt bij VBV in een vitrinekast -in onderdelen.
Er zijn kappen met enkele en dubbele koplampen te zien.
Al dit alles ziet er z??r fijn en mooi uit al is een lokomotief in onderdelen geen alledaags gezicht.
Er staan ook enkele exemplaren van de erts-en graanwagon in die vitrine,ook in onderdelen.
Die zien er ook heel goed uit al heeft men wel h??l erg goed naar de Dacker modellen gekeken.Bij de ertswagon lag een metalen onderstel dus ik vermoed dat het hier om een verbeterde versie gaat van de Dacker modellen gaat.
Al bij al zijn dit z??r veelbelovende modellen[:p][:p] maar we zullen -zoals altijd- nog wat geduld moeten hebben.

Gerrit



Geduld heb ik wel [:p]
Die stortvloed aan deftige, nieuwe Belgische modellen is iets te veel van het goede zelfs [:D]