Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Klein seriemodellen - Blechtr

Gestart door jacques timmermans, 08 oktober 2009, 10:55:03 AM

modeltreinbart

Je kan gelijk hebben maar ik heb niet zo'n idee van de totale grote maar het zijn inderdaad zeer mooie detail foto's.
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

Gerolf

Voor een grote Jos-boom zou er te weinig plaats zijn aan de voorzijde van het spoor.
Bomen die te dicht bij de rails staan worden in opdracht van (of door) de spoorwegmaatschappij gerooid. Misschien wat boomstronken?
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

prulleman

Waar zijn die modellen te koop? Ik heb er zelf drie gekocht bij Anita Decor, maar verder heb ze nog nergens gezien. Das misschien interessante informatie voor de lezers[;)]

jacques timmermans

Welke modellen bedoel je "Prulleman"?

Jacques Timmermans

Peter

Prachtig Jacques,
Het wordt hoe langer hoe mooier[:D][:D][:D]

PS: ik zie dat je ook "Wasserkn?terich" ondekt hebt. Tochrealistisch die dingen nietwaar?
Met vriendelijke groeten
Peter

jacques timmermans

Het einde is bijna in zicht! Enkel nog het lagere en hogere struikgewas "planten" en met "Preiserianen" nog wat leven in de brouwerij brengen.



Jacques Timmermans

Gerolf

[:0] Mooi, man [8D] Knap gefotografeerd ook, trouwens [:p]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

modeltreinbart

Ik vind het ook prachtig nu met de vegitatie.
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

jacques timmermans

De "Preiserianen" hebben hun rust en vermaak gevonden bij het helder kabbelende beekje. Project Fini!








Jacques Timmermans

doomslu

Jacques, dat ziet er heel goed uit.
Alleen, kan je die foto's niet wat kleiner plaatsen? Ik kan slechts een kwart van een foto tegelijkertijd zien op m'n scherm. Ik zou een scherm van 1 meter op 1 meter moeten hebben... [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Gerolf

800 pix breed is meestal genoeg voor dit forum [;)]
Muggenzifter als ik ben ... de voegen van je muurtjes missen wat "inhoud", h? [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

jacques timmermans

Gerolf,

in weze heb je gelijk, Maar de voegen van de gebruikte muurplaten van Heki zijn sowieso veel te groot. Door ze nu nog met een van de rest van het metselwerk afstekend kleurtje te gaan accenturen, zouden ze nog meer in het oog vallen. Bij een metselwerk van ruw gekapte stukken basalt of graniet loopt de breedte van de voegen nog al tamelijk uiteen: afhankelijk van de vorm van de stenen loopt de breedte uiteen van enkele millimeters tot ca. 2 cm. Op schaalgrootte komt dit overeen met 0,023 tot 0,23 mm. Over muggenziften gesproken!

Jacques Timmermans