Kleinserie modellen-Seinhuis Werdohl

Gestart door Peter, 02 oktober 2009, 12:43:51 PM

pabe

#30
Tja, de 'ma?tres' zijn hier weer aan het werk... wat voel ik me weer klein !!  

Respect !!

groetjes,  Paul

modeltreinbart

#31
@ pabe : Je moet je niet klein voelen, Je kan er mee uit leren daar voor zijn we allemaal hier.
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

jacques timmermans

#32
Pabe,

"?bung macht der Meister" Hou dit gezegde goed voor ogen! Zoals "modeltreinbart" het al aanhaalde moet je niet tegen ons opkijken, maar proberen om van ons gezever iets op te steken. Ooit hebben wij het, met vallen en opstaan, moeten leren. Dan spreek ik nog niet over het gespendeerde leergeld.

Jacques Timmermans

Peter

#33
Inderdaad Jacques,
Je hebt volkomen gelijk. Als ik er aan denk wat er al allemaal in de vuilbak is beland.....
En ik leer nog altijd bij. Dus kijken en profiteren van de ervaringen van anderen die het op hun beurt ook weer met scha en schande hebben moeten leren.[:D][:D][:D]
Met vriendelijke groeten
Peter

modeltreinbart

#34
Ik denk dat dat voor ieder van ons modelbouwers geldt ik ben over 12 jaar geleden begonnen met modelspoor en als ik zie waar ik nu sta ben ik al een heel eind op weg. En ben steeds van plan om beter te worden vandaar mijn deelname aan de minibaantjes wedstrijd. Dan kan ik mijn kunnen al eens demonstreren. Niet dat ik voor de eerste plaats ga maar gewoon als bewijs dat ik in de laatste 9 jaar dat ik in msc het spoor lid ben dat ik toch heel wat geleerd heb en ook dankzij ons lijfblad en forum van msm.
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

Dirky

#35


ik maak gebruik van alu tape van 30 micron. M.a.w. is de loodband in 't echt ca. 2,5mm dik wat me aanvaardbaar lijkt. De folie bewerk ik met fijne staalwol tot die mat is waarna ik donkergrijze plakkaatverf op het oppervlak wrijf. Bandjes snijden en plakken en aandrukken met een half hard penseel. Met zacht geraakt de folie niet in de plooikes van de pannen, met te hard gaat de verf er af...

adrievans

#36
In navolging van en met toestemming van Peter geef ik hier ook mijn vorderingen van hetzelfde seinhuis.
Voor de stevigheid van de dunne gipsen muren heb ik de ruimte verdeeld in drie delen.
Als ik een binneninrichting wil doen,komt dan in alle 3 de delen een stelinrichting of zit er ook een kantoorruimte in een seinhuis?
Als je voeten ruiken en je neus loopt ben je ondersteboven gebouwd.