MSM kritisch bekeken

Gestart door coalminer, 09 juni 2005, 22:45:50 PM

Brunel

Krois is toch ook wel eens behandeld?

Los daarvan, er mag toch wel een onderwerp worden behandeld dat alleen op tweerail of alleen op drierail van toepassing is?

janjozef

oppassen voor de tenen

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

svvander

citaat:
Geplaatst door Brunel

Krois is toch ook wel eens behandeld?

Los daarvan, er mag toch wel een onderwerp worden behandeld dat alleen op tweerail of alleen op drierail van toepassing is?



Daar heb ik geen probleem mee, maar er mag toch eens naar verwezen worden of niet?
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

Rochevalien

CiteerGeplaatst door svvander

Persoonlijk mis ik volgende zaken:

Beschrijvingen van de PERSOONLIJKE banen van de "vaste forumgangers",in eender welke schaal,in eender welk stroomsysteem,in eender welke spoorbreedte en dat mag zelfs niet-Belgisch zijn.

't Zijn maar hersenspinsels he!
[^]
[/quote

Gerrit

Gerolf

Bij MSM hebben ze graag dat een baan 'af' is ... bij mij gaan ze dus nog een jaar of tien mogen wachten [|)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Havoc

Ik denk niet dat wat ik zelf "af" noem hier een flauw beginsel wordt genoemd.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

françois

baan "af"

jaren geleden zag ik in MIBA een cartoon waarop twee mannen aan een (caf?)tafeltje zitten, de ene compleet depri.
Vraagt de andere: "En, wat scheelt er?"
Waarop de depri: "Mijn baan is af..."

Jongens, het k?n toch niet dat we daar naar uitkijken?

Fran?ois.
 

dikken

citaat:
Geplaatst door Gerolf_Peeters

Bij MSM hebben ze graag dat een baan 'af' is ... bij mij gaan ze dus nog een jaar of tien mogen wachten [|)]




Er is dus nog hoop voor de toekomst!!!
Ik schat ook nog een 15-tal jaar vooraleer mijn baan er ietsje deftig uitziet! Een gespreide investering!
Bart Lambert
3-rail gebruiker
Ecos bediening
www.modelspoorhobby.be

janjozef

als het nog 15 jaar duurt voor uw baan af is zijt ge volgens mij veel te groot begonnen, ik verzeker u dat ze dan ook nooit af gaat geraken.
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

quf

Ik zou het spijtig vinden moest mijn baan "af" zijn. Dan zou ik een andere hobby moeten zoeken.
Deze discusie toont toch nog maar eens aan dat ieder zijn hobby anders beleeft, en dat iedereen andere eisen stelt aan, en andere verwachtingen heeft van zijn hobby. Gelukkig maar.

Frank

Ach, was het leven maar zo simpel als postzegeltjes plakken.

Havoc

citaat:
een cartoon waarop twee mannen aan een (caf?)tafeltje zitten, de ene compleet depri.
Vraagt de andere: "En, wat scheelt er?"
Waarop de depri: "Mijn baan is af..."


Een waarheid als een koe.[:D] Dat zoiets lang kan duren kan niet alleen aan de opzet liggen, maar ook hoeveel tijd je ervoor kan vrijmaken. Voor mij is die baan maar een klein deeltje van mijn vrijetijdsbesteding. Er zijn andere dingen die belangrijker zijn.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Rochevalien

citaat:
Geplaatst door Gerolf_Peeters

Bij MSM hebben ze graag dat een baan 'af' is


Dat is dus gewoon niet waar h?,mijn eigen baan heeft in MSM nr 16 gestaan en die was toen maar voor de helft afgewerkt.Het niet afgewerkte gedeelte is toen gewoon niet besproken of gefotografeerd geweest.Daarbij komt nog dat er sindsdien (2002) al v??l veranderd en verbeterd is op het behandelde gedeelte.Het begrip "afgewerkt" evolueerd namenlijk naar mate je meer en meer tentoonstellingen bezoekt en tijdschriften leest.Althans,zo gaat het toch bij mij.

Gerrit

Gerolf

citaat:
Het begrip "afgewerkt" evolueerd namenlijk naar mate je meer en meer tentoonstellingen bezoekt en tijdschriften leest.

Daar kan iederen het mee eens zijn, denk ik ...
citaat:
Bij MSM hebben ze graag dat een baan 'af' is
Dat is dus gewoon niet waar h?,

Helaas heb ik dit door een van de 'vaste schrijvers' vorig jaar horen zeggen. Maar mogelijk hebben ze die dwaling intussen al gecorrigeerd.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

dikken

citaat:
Geplaatst door janjozef

als het nog 15 jaar duurt voor uw baan af is zijt ge volgens mij veel te groot begonnen, ik verzeker u dat ze dan ook nooit af gaat geraken.



we zullen binnen vijftien jaar nog eens praten!
Bart Lambert
3-rail gebruiker
Ecos bediening
www.modelspoorhobby.be

Rochevalien

[
citaat:
Bij MSM hebben ze graag dat een baan 'af' is
Dat is dus gewoon niet waar h?,

Helaas heb ik dit door een van de 'vaste schrijvers' vorig jaar horen zeggen. Maar mogelijk hebben ze die dwaling intussen al gecorrigeerd.
[/quote]


Correctie :bij MSM hebben ze graag dat een ingezonden artikel "af" is.De tekst moet prettig leesbaar zijn en in goed Nederlands geschreven zijn .Het artikel moet ook een zekere inhoud hebben.De bijhorende foto's moeten ook van een hoog niveau zijn en voorzien van een verklarende ondertekst.Ik denk dat dit maar normaal is h?,anders kunnen ze het ook zelf gaan schrijven.De vele diorama's die al aan bod gekomen zijn illustreren dit perfekt.Trouwens,de trouwe MSM lezer(zijn er dan nog andere?)weet wel hoe een artikel er moet uitzien volgens de Meta Media Mannen.

Gerrit.