Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

L.S. Models voor 2010...

Gestart door eve, 29 september 2009, 19:25:03 PM

itchy

#15
citaat:
Geplaatst door dgrr57
Ik zal er mee stoppen want het is hier blijkbaar gevaarlijk om sommige firma te critikeren


Niks van, voortdoen! Wat zou een forum nog betekenen wanneer iedereen dezelfde mening heeft?! Geef je mening en motiveer ze, daar kan toch niemand iets op tegen hebben? Straks beginnen we weer van 'als het zo zit ben ik hier weg'...
[:)]

Ander vraagje ivm een aangekondigd LS Model:
42151 - WL MU 64 - bleu TEN, toit bleu, sans logo TEN, avec jupes (---)
heeft iemand hier een foto van?

Zal dus ook even kritiek geven op LS: zet er op jullie site aub eens een fotootje bij !!!

Steven
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

Gerolf

#16
citaat:
Geplaatst door dgrr57
Ik zal er mee stoppen want het is hier blijkbaar gevaarlijk om sommige firma te critikeren
Hoezo? PM's gehad?
Gefundeerde kritische opmerkingen (m?t wat uitleg en geen vage "trekt op geen ..." - bedenkingen) moeten naar onze mening steeds kunnen [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Sicco

#17
citaat:
Ik zal er mee stoppen want het is hier blijkbaar gevaarlijk om sommige firma te critikeren

O alsjeblieft....
Bij deze de Calimero-prijs van het jaar!

treinliefde

#18
Ja, en we horen van de winkeliers dat ze zelf moeten uitzoeken wat er gaat uitkomen, iets niet gezien?

Dan kan je het ook niet krijgen als het uitgeleverd wordt indien niet tijdig besteld.
Ze krijgen zelfs geen folder.

Alleen geld scheppen


Peter

#19
Sicco,

Helaas is het waar wat Dgrr57 schrijft. Heb het zelf een hele tijd geleden mogen ondervinden. Sommigen kunnen inderdaad niet verdragen dat er 'gegronde" kritiek op bepaalde winkels of merken wordt gegeven, en vinden het nodig dit dan via PM te doen.
Daarom (afgesproken met de moderatoren) de eerstvolgende (scheld)PM die ik krijg publiceer ik.
Spijtig maar sommigen vergeten blijkbaar dat we over onze hobby spreken.[:0][:0][:0]
Met vriendelijke groeten
Peter

Sicco

#20
OK als er via PM zoaiets gebeurt is dat heel erg.
Uit de discussie op het forum kon ik de reden van de opmerking immers geenszins afleiden....

Peter

#21
Sicco, dit was ook niet persoonlijk op u bedoeld.[:D][:D]

ik vind dat diskussies op het forum moeten kunnen, zonder dat het daarom moet ontaarden in persoonlijke aanvallen. We zijn tenslotte mensen met onze eigen interesses, en hebben onze opvattingen.
ik denk trouwens dat de moderatoren er strenger op gaan toezien.
Met vriendelijke groeten
Peter

Jurgen

#22
Even voor de goede orde, ik heb geen PM's gestuurd naar Patrick h?. 't Is maar dat iedereen het weet.

@ Patrick (dgrr57): Ik moet op de 2de vraag toch een halve ja antwoorden hoor. Ik had ooit eens een rijtuig uit de samenwerking met Heris gekocht toen ze nog net niet of net wel uit elkaar waren. Hiervan was een trapje afgebroken. Ik ging er terug mee naar mijn verkoper op de beurs in Mechelen, toevallig Treinshop Olaerts, en die zei om eens langs te gaan bij de stand van LS zelf. Dus ik naar LS en kreeg daar doodleuk als antwoord dat ik het maar moest vastplakken. [xx(] Leuk is anders natuurlijk.
Olaerts ging dan eens proberen om via de vertegenwoordiger een oplossing te vinden, maar uiteindelijk heeft Olaerts mij mijn geld teruggegeven want we waren al 2 jaar verder en ik had nog niets. Dus chapeau voor Olaerts want hij moest dit uit eigen zak terugbetalen.

Een echt onderdeel bestellen heb ik bij LSM nog nooit gedaan, dus daar heb ik inderdaad geen ervaring mee.

Wat dat onderstel betreft, je hebt dat dus wel gekregen blijkbaar.
Dat dat niet helemaal loopt zoals het moet wist ik ook niet, maar daar had tot nu eigenlijk nog niemand iets over verteld. Jij had het in je eerste reactie ook niet vermeld, vandaar dus mijn eerdere reactie.
Dus als je gewoon zegt "'t is shit", tja, dan krijg je zo'n reactie van mij h?. [;)]


Ik hoop voor jou dat dit het enige probleem was dat je had met LSM. En je hebt gelijk ook, als het slecht is mag het ook verteld worden. Ik zou zelfs meer zeggen, dan moet je het zeggen. Maar zeg dan ook wel meteen waarom om zinloze discussies zoals dit te vermijden. [;)]


En om nog eens echt heel duidelijk te zijn, ik heb met niemand problemen. Meer nog zelfs, alle mensen zijn mijn vriendjes. [^][:D]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

itchy

#23
On topic, aangekondigd voor einde dit jaar:

LS Models 42151 - WL MU 64 - bleu TEN, toit bleu, sans logo TEN, avec jupes (---)
heeft iemand hier een foto van?
[:)]

Steven
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

n/a

#24
Dat is denk ik dit rijtuig: http://www.railfaneurope.net/pix/be/car/night/SNCB_WLAB_MU_KbhH96_M.jpg

Ook ooit al uitgebracht door Rivarossi, bv ref. 3603. Zeer mooi gedetailleerd (verende buffers!). Voor foto's: google is uw vriend.

itchy

#25
Inderdaad dat is 'em. Thanks!
(nu weet ik dat dat niet het model is dat ik zoek...)
[8D]

citaat:
Geplaatst door tiep16

Dat is denk ik dit rijtuig: http://www.railfaneurope.net/pix/be/car/night/SNCB_WLAB_MU_KbhH96_M.jpg

Ook ooit al uitgebracht door Rivarossi, bv ref. 3603. Zeer mooi gedetailleerd (verende buffers!). Voor foto's: google is uw vriend.

Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

C-rail

#26
Wanneer komt LS uit met z'n rangeerdiesels??

dgrr57

#27
citaat:
Geplaatst door C-rail

Wanneer komt LS uit met z'n rangeerdiesels??


Alle datum's staan HIER.

Sicco

#28
citaat:
Geplaatst door C-rail

Wanneer komt LS uit met z'n rangeerdiesels??



Zie een paar berichten hierboven (vorige bladzijde)

loebaske

#29
Wil het niet hebben over nieuwe modellen van LS maar over reeds eerder uitgebrachte modellen en nu nieuwe produktie, namelijk de wagons Shs (32 011-1/2) in een set van 2 stuks, in die 2 dozen samen zitten er maar 3 staalrollen[?][?][?][?][?]is dat normaal, als men ten minste 3 per wagon nodig heb[?][?][?]en voor die prijs mogen er wel degelijk 3 rollen per wagon zitten[:(][:(]