Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Workshop Koploper te Almere NL

Gestart door Michael, 21 september 2009, 20:41:32 PM

Michael

Op 15 en 16 oktober 2009 start er in het nieuwe pand van digitaal service een workshop koploper, vervolgdata 29 oktober, 12 en 26 november 2009.
Verdere info zie urlwww.digitaalservice.nl/url
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

ERVIN

Lijkt mij heel intressant, maar om daar nu 175 km enkel voor te gaan rijden, nee, dat is wat te ver h?.[:(]

janjozef

Ik kan mij wel inbeelden dat die voor de gebruikers van koploper erg nuttig kan zijn

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Steven 1/43 modelling

Zeer spijtig van de afstand, want extra info is zeer welkom [:p]

eerste stappen met Koploper zijn dit weekend gezet, en mannekes, echt een aanrader [:)]

Geen dure seinmodules of remmodules, geen complexe schakelingen ...

Eerstdaag een filmpje van het testbaantje (ovaal) met drie lok's, op mijn blog en hier te zien.




Kees-Jan

Ja koploper is leuk (uh seinmodules heb je wel nodig hoor om de seinbeelden te kunnen geven..........).

Voor de 90 euro van de cursus heb ik een heel jaar lang ondersteuning op de club bij ons........ Mochten er mensen eens een kijkje willen nemen bij onze clubbaan in opbouw dan kan dat. Iedere donderdagavond is er een leden avond (het is in Dordrecht).

We hebben er een 2 rail baan die met koploper bestuurd wordt.

Kees-jan

INFO

Voor gratis ondersteuning, dit forum, het koploperforum, het benelux en 3-rail forum, en anders direct per mail.
Alleen de waarheid ligt in het midden.

Kees-Jan

Juist Info! zo was het toch bedoeld............

(het baantje voor Eurospoor gaat 3 oktober proef draaien.....met koploper en er kan dan geheel automatisch omlopen en in een later stadium zelfs via een draaischijf kopgemaakt worden).

Kees-jan

Michael

Inderdaad mijn draadje was niet meer of minder bedoeld dan als informatie, ik heb daar geen aandelen, dus levert mij niets op!
Maar ik heb een paar kennissen die gebruik maken of willen maken van koploper, alleen wij zijn hier in de omgeving erg arm wat modelspoorclubs betreft, dichtste bij is zo'n 40 km afstand. Dus voor sommigen kan het interessant zijn om zo'n workshop te volgen.
Groeten Micha
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154