Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Armseinen deel 2

Gestart door argilla, 07 juni 2005, 08:10:20 AM

rgp

Dag,

Het aantal fouten ligt onder het landgemiddelde.  Dus geen paniek.

Ma connaissance de la langue fran?aise est trop limit?e, je suis d?sol?. (dus slechts 2 fouten)

Tony, ieder "beroep" heeft zijn eigen vakjargon en dat is uiteraard geen dagelijks taalgebruik.

Als je 50 specifieke woorden ivm modelbouw kent, trek je je plan.

Ik heb Duits geleerd met de MIBA, voordat ik naar de avondschool ben geaan om Duits te leren en ..... mijn vrouw te leren kennen.

Roland

Johnnytrein

Roland, dus jij hebt je vrouw leren kennen via Miba of via de cursus Duits en vind je een vrouw........ Das misschien nog een idee voor mij. [:I] Johnny
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

rgp

Dag,

Johnny, op de avondschool heb ik mijn vrouw leren kennen toen we beide Duits en Engels studeerden.

Roland

Havoc

Ik heb het er niet voor over om duits te gaan studeren om een vrouw te vinden. (de correcte taalkundige analyse wordt aan de aandachtige lezer als oefening overgelaten)
Met vakantie voor onbepaalde duur.

tonycabus

Vervolg tekeningen armseinen:
Dit is de franse versie van wat Peter ons vrieger al eens bezorgde, echter nog wat kompleter. Niet om afbreuk te doen aan Peters bijdrage, maar als aanvulling (dat heb je ervan als leden van TSP-PFT et TTA me op het forum zitten[;)])
Iemand heeft ook foto's beloofd van een kandelaar die hij in zijn tuin (!) heeft staan.

1) Foto's met maten van ladder en mast

Voil?, apr?s les palettes, les premi?res c?tes d'un type de m?t.
Pour la 128, l'ambition d'Alain Defechereux est d'y replacer de la m?canique mais je pense que l'objectif premier est Yvoir.
Pour le vol de signal, je sais que l'on nous a vol? des mat?riaux de voies (selles et plaques, ?clisses et tire-fond) mais je n'ai pas entendu parler de signal.
Pour ma part je m'occupe de l'abri mus?e de Saint-Ghislain. [;)]

L'echelle:



Le mat, version soud?e:



Sur le plan du m?t, j'ai indiqu? 1 module. Ce module est repris ? partir du rep?re 0 seize fois. On arrive donc ? une hauteur totale de 16 x 0.45 + 0.50 (pied) + 0.295 (espace entre pied et premier module)= 7,995 M
Les dimensions de la passerelle suivront la semaine prochaine.

2) tekeningen hoge en lage seinen:













Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

n/a

Ik vind de tekeningen wel OK, maar de tekst op het einde vind ik minder ik kan namelijk geen frans lezen, nog verstaan. Is er iemend die hier een vertaling van heeft.

tonycabus

Sorry hoor, Henk, maar ik ben op zoek naar de nederlandstalige versie. Die komt er zo snel mogelijk aan.

Nu dus:





Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

Gerolf

Waar heb ik dit nog gezien? Ah ja! het TMM-forum ! [^]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

n/a

Bedankt tonycabus
Dit kan ik tenminste lezen.