melders voor schaduwstation

Gestart door didier1990, 13 september 2009, 19:32:08 PM

ysbeer

#30
sorry Wim
maar onze vriend didier schrijft

beste

deze twin-center heb ik staan.
namelijk deze kun je niet meer kopen,
deze zijn verandert naar een andere digitaal systeem

zal wel dom zijn maar ik dacht dat hij er een had die niet meer verkocht werd en dus een oud systeem had.
Sorry Didier nogmaals maar wat informatie en gebruik van de juiste namen betreft ben je niet altijd betrouwbaar.
vandaar.
Ik weet ook wel dat fleiscm. nooit een fmz twincenter heeft uit gebracht,maar gezien......nou ja enz.
wim

didier1990

#31
beste

dat klopt ik was niet echt nauwkeurig in mijn uitleg.
En het digitaal systeem is een profi-boss geworden.
Kon er niet echt opkomen op dat moment.
Deze is eigenlijk gemaakt voor mensen die met FMZ treinen reden niet te verplichten voor
direct alles te moeten laten veranderen in DCC daarom is dit eigenlijk een tussenstap,
bij fleischmann geworden maar ik vindt deze beter dan de nieuwe aangezien je hier 2 treinen
op het zelfde moment kunt met besturen en met de profi-boss niet.

mvg
didier

INFO

#32
Beste, de profi-boss is een instap systeem, in het segment onder het Twin-Center. Dat is dus zeker geen vervanger, van het Twin-Center. Dat is nog steeds verkrijgbaar.
Alleen de waarheid ligt in het midden.

didier1990

#33
Beste

Is dit nog steeds verkrijgbaar kun jij me dan vertellen waar wandt zoek eigenlijk de twin-control nog voor er aan te koppelen.
Dat je me die kunt geven zou bangelijk zijn dan.
Maar fleischmann verkoopt geen een set meer met de TWIN-center er in dat is overal de profi-boss geworden.
Kan nergens nog een set krijgen met de twin-center en kan niet meer besteld worden in de winkel kunnen ze niet meer aangeraken
hebben ze tegen mij gezegd
Weet jij waar ik er aan kan geraken zou ik het graag horen van jou zou ik wel plezant vinden dan

mvg
didier

ysbeer

#34
Ik laat mij afkoppelen[:D][:D].
wim

INFO

#35
Voor een Twin-Control kun je natuurlijk ook een IB-Control gebruiken.
http://www.anw-modeltreinen.nl/uh_intellibox.htm

Alleen de waarheid ligt in het midden.

jacques timmermans

#36
Didier,

ik heb nog een FLM Twin-Center op overschot liggen. De centrale is, buiten een proefopstelling nooit in gebruik geweest. Als je interesse hebt, graag een mail.

Jacques Timmermans

didier1990

#37
citaat:
Geplaatst door jacques timmermans

Didier,

ik heb nog een FLM Twin-Center op overschot liggen. De centrale is, buiten een proefopstelling nooit in gebruik geweest. Als je interesse hebt, graag een mail.

Jacques Timmermans



nee toch bedankt die heb ik staan zoek alleen nog de twin-conrtoler iemand die weet hoe ik daar aangeraak mag het altijd zeggen.

mvg
didier