Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

MSM 85

Gestart door conducteur, 10 september 2009, 17:33:06 PM

Gerolf

Ik klonk misschien wat te negatief, en vergat nog iets belangrijks:
Er staan mensen klaar om anderen te helpen bij het schrijven van een artikel. Doomslu en ik alvast zeker, maar er zijn er ongetwijfeld ook nog andere.
Ik hoop dat dit helpt om wat drempelvrees weg te nemen.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Klaas Zondervan

Als je een artikel schrijft, dan moet je dat doen vanuit ervaring. Tenminste, zo voel ik dat. Ik rij zelf in H0, dus als ik iets schrijf dan is het alleen daarover. Als er iets geschreven moet worden over N, dan zal ik me daar niet aan wagen, maar moet dat gebeuren door iemand die toch al enige jaren zelf in die schaal bezig is.
Dus als er te weinig over N geschreven wordt, dan kun je concluderen dat er te weinig N-ers zijn met ervaring en schrijverstalent. Of te weinig durf.

De vergelijking met schilderijen in musea gaat mank. Schilderijen worden gemaakt door schilders en bekeken door het grote publiek dat zelf niet schildert. Modelspoorartikelen worden geschrven voor modelspoorders door modelspoorders. Dat kun je niet aan een buitenstaander overlaten.

Rochevalien

citaat:
Geplaatst door Gerolf

Joengens ... iedereen bezig over de wedstrijd en "de gewichtige vier", maar ik lees hier bijna niks over DE INHOUD van MSM85, terwijl MSM86 intussen al bijna in de bus valt...



>>> tegen wie zeg je het[:(] ik had anders graag geweten wat men over mijn schrijfsel (en het baantje zelf) vond maar op dat punt is het windstil....  zolang het maar to the point en gegronde kritiek is ,het mogen ook bloemen zijn natuurlijk[:D][:D][:D]

Gerrit

Stefan Appelmans

Niemand durft zeggen dat het magnifiek is![:I]Iedereen denkt zeker dat je dat toch weet....[:D]

Neen, niet slaan, ik ben al weg!
stefan.

Stefan Appelmans

Voor de "N"ers,
ik weet wel dat het moeilijk is iets beginnen te schrijven, men durft niet of denkt dat men "niet goed genoeg" is. Waarom?
Ik denk nochtans en persoonlijk dat als er maar eene onder U de moed tussen zijn kleine Nner handjes wilt nemen om ons een artiekeltje te schrijven (met vele fotos en tekeningen, ik kan nie lezen...[:o)]), wel het zou begonnen zijn en het zou mischien anderen ook de moed geven.
Wa p??sde doevan?[^]
stefan.