Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

MSM 85

Gestart door conducteur, 10 september 2009, 17:33:06 PM

eddy

Allee Luc,
Ik kan Loebaske zijn menig wel volgen,als men de vergelijking maakt tussen U en Loebaske.[:D][:D]

Sorry Loebaske,kon het niet laten,groeten eddy[;)]

loebaske

Sanse dat jij het bent Eddy, ben idd. wat forcer dan Luc, maar dat komt van die Duvelkes [;)][;)][;)]

Gerolf

citaat:
Geplaatst door doomslu
Ik ben zeker niet het zwaargewicht van de kernredactie. [:D][:o)] Maar een fijn ventje??? [;)]
Vind ik toch wel, maar dan heb ik het niet over je uiterlijk [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

doomslu

citaat:
Geplaatst door Gerolf

citaat:
Geplaatst door doomslu
Ik ben zeker niet het zwaargewicht van de kernredactie. [:D][:o)] Maar een fijn ventje??? [;)]
Vind ik toch wel, maar dan heb ik het niet over je uiterlijk [;)]

[:X]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

ERVIN

citaat:
Geplaatst door doomslu

citaat:
Geplaatst door Gerolf

citaat:
Geplaatst door doomslu
Ik ben zeker niet het zwaargewicht van de kernredactie. [:D][:o)] Maar een fijn ventje??? [;)]
Vind ik toch wel, maar dan heb ik het niet over je uiterlijk [;)]

[:X]



Kan dit voortaan via PM alstublieft , er zijn ook datingsites waar je dit kan doen h? mannen.[:D]

dirkkerckhofs

Voila, ik heb ook online de wedstrijd ingevuld. Het heeft me wel een paar uur opzoekwerk gekost, want ne keer dat ge in al die boekskes terug begint te bladeren, blijft ge lezen h?. Het was andermaal voor mij het bewijs dat er al heel veel zeer kwalitatieve artikels verschenen zijn.
De schiftingsvraag zal hoop ik tot niet teveel hilariteit op de redactie gaan lijden [:D] Ik ken die mannen niet persoonlijk, het was dus even gokken. Ik heb ze allemaal ne keer gegoogled, maar alleen van Guy Van Meroye waren foto's te vinden.

Dirk

doomslu

citaat:
Geplaatst door ERVIN

citaat:
Geplaatst door doomslu

citaat:
Geplaatst door Gerolf

citaat:
Geplaatst door doomslu
Ik ben zeker niet het zwaargewicht van de kernredactie. [:D][:o)] Maar een fijn ventje??? [;)]
Vind ik toch wel, maar dan heb ik het niet over je uiterlijk [;)]

[:X]



Kan dit voortaan via PM alstublieft , er zijn ook datingsites waar je dit kan doen h? mannen.[:D]

Sorry Erwin, we lieten ons even gaan. [:o)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

doomslu

citaat:
Geplaatst door dirkkerckhofs

... De schiftingsvraag zal hoop ik tot niet teveel hilariteit op de redactie gaan lijden [:D] Ik ken die mannen niet persoonlijk, het was dus even gokken. Ik heb ze allemaal ne keer gegoogled, maar alleen van Guy Van Meroye waren foto's te vinden.

Dirk

Oef, dan ben je die naaktfoto's van mij niet tegengekomen.[:I]

En denk maar niet dat er foto's van de offici?le weging zullen gepubliceerd worden![:D]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

loebaske

Voila, men inzending is verstuurd via het internet, de weegschaal en men uitslag ligt klaar voor zondag in Genk, zal wel enkele grammen moeten aftrekken want de zaterdag zullen die van de kernredaktie al veel hebben gedronken en gegeten[:D][:D][:D]

linuxstecheltje

helaas, ik vind er maar 8 van de fotowedstrijd, nummer 3 en 8 vind ik niet. heb ook nog niet alles nummers van msm dusja [xx(]
TUUT zei de trein, en de statie vertrok...

Michael

Zo eindelijk ook alle foto's gevonden, over de kernredactie kon ik helaas maar weinig vinden dus dat was echt gokken. Maar wel fijn om die oude nummers even door te bladeren, ik kwam toch weer een paar dingen tegen die ik nog eens op mijn gemak ga lezen.[:)]
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Gerolf

Joengens ... iedereen bezig over de wedstrijd en "de gewichtige vier", maar ik lees hier bijna niks over DE INHOUD van MSM85, terwijl MSM86 intussen al bijna in de bus valt...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

swa

We zullen maar geen "kritiek" geven over de inhoud zeker, want dat wordt toch weggelachen wanneer je als N-spoorder opkomt voor je eigen schaal, en het gebrek daarover aan artikels...

Gerolf

Weggelachen? Meen je dat echt?
Me dunkt dat we het gebrek aan N-schaal-artikels de laatste keren vooral hebben vertaald in: "als we nu eens mensen hadden die daarover iets zouden willen schrijven". Dat is een verzuchting.
We horen bijna elk nummer "weer (bijna) niks over N", maar er is ook (bijna) niemand die hierover wil schrijven.
Als ik voor mezelf spreek: Als ik met N bezig zou zijn, had ik er al lang iets mee gedaan.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

swa

Zoals hier eerder is gesiteerd, beginnen we zelf niet met schilderijen te maken, omdat we graag naar musea gaan!
En bovendien, niet iedereen heeft een "vloeiende pen" in de genen.
Er zijn hier wsl een aantal mensen die wel zouden willen, maar het niet echt voor mekaar krijgen...
E?n van de redenen dat MSM een reden van bestaan heeft, is omdat het gekocht wordt door mensen die langs die weg hopen wat te kunnen bijleren, en op de hoogte blijven van hun hobby. Wanneer er dan een gebrek aan de gehoopte artikels is, is het normaal dat er enige vorm van teleurstelling optreed zeker?