MSM 85

Gestart door conducteur, 10 september 2009, 17:33:06 PM

loebaske

Ben dat niet gewoon [;)] normaal zit het nr. van MSM elke keer op den 15de van de maand in de brievenbus, maar swat, het is extra dik dus komt het wat later met de post [:)]

hobbyist

Alle antwoorden zijn reeds gevonden, alleen nog de kernredactie.

eric

Ik heb twee abo's lopen en die komen op twee adressen aan.
Bij beide was de beschermplastic op de naad los.
Misschien een mankementje bij de inpakmachine die de uiteindes niet goed heeft dichtgesmolten[?]

De magazines en het adresblad hebben niet de minste beschadiging.

hobbyist

Hier is dat nog niet voorgekomen, wel dat de postbode het op een ander adres had afgeleverd.

ronny-vdv

citaat:
Geplaatst door argilla

ook ik heb nog nooit problemen met ontvangen exemplaren gehad( hout vast houden !). Maar dat wil niet zeggen dat er onder ons modelbouwers zijn die al andere ervaringen hebben.
Het onderzoeken waard Luc. Je kan misschien de vraag stellen in een apart item en alzo een statestiek maken. Hieruit kan je veel afleiden omtrent de verpakking. Veranderen, aanpassen ??


Misschien gewoon eens in kaart brengen waar dit meestal voorkomt.

Het heeft geen zin om een klacht in te dienen bij de Post, als  men niet 100% kan garanderen of de naden van de beschermfolie dichtblijven.

Ronny-vdv[8)][8)][8)][:)][:)]
Mvg,

ronny-vdv

Rochevalien

Ik heb net het antwoordformulier on-line ingevuld, men heeft w?l de foto's anders gerangschikt als in het boekske ,deugnieten!!
Ik hoop alleen dat de kernredactie niet tesamen op de weegschaal moet gaan staan,dat kan gezellig worden maar ik denk niet dat een huis -tuin en keuken weegschaal dat lang volhoud[:0][:0].

Ook leuk om nog eens een trein van mezelf terug te zien nadat die al lang naar de eeuwige jachtvelden is vertrokken.....rarara

Gerrit  

doomslu

citaat:
Geplaatst door Rochevalien


Ik hoop alleen dat de kernredactie niet tesamen op de weegschaal moet gaan staan,dat kan gezellig worden maar ik denk niet dat een huis -tuin en keuken weegschaal dat lang volhoud[:0][:0].


H?la, kijk naar jezelf h?. [:D][:D][:o)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Jurgen

Voila, mijn oplossing is ook al doorgestuurd. Vandaag een hele dag bezig geweest om bijna al mijn magazines te doorzoeken naar de betreffende foto's.


Wat de naden van de verpakking betreft, bij mij was dat deze keer ook maar op het randje. Mijn magazine was ongeschonden, maar de naden van de verpakking vertoonde wel gaten.
Mijn magazine kon deze keer ook op en neer bewegen in de verpakking en bij een bruuske bewegen scheurde er telkens een klein stukje van de naad verder open.
Ik moet toegeven dat dit wel al een tijdje geleden was dat ik dit nog voorgehad heb.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

cyberbeast

Voor iemand die pas anderhalf jaar dit magazine leest, is er aan die wedstrijd geen beginnen aan.
 

doomslu

citaat:
Geplaatst door cyberbeast

Voor iemand die pas anderhalf jaar dit magazine leest, is er aan die wedstrijd geen beginnen aan.

Geen vrienden bij wie je de ganse reeks kan inkijken?[;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Gerolf

Ik heb hem eindelijk (onbeschadigd) vastgehad. Sinds gisteravond ben ik terug uit Bretagne - een weekje vakantie gehad [:I]

Wat me vooral op het eerste gezicht aansprak:
Die wedstrijd: leuk! Ik herkende al meteen verschillende banen [^]
Bilzen: mooi opgebouwd, maar ik mis wel wat verwering.
Het standbeeld - ik wil iets gelijkaardigs opbouwen, en dit geeft idee?n [8D]
Zagemeel-en-kippegaas: 't is een mogelijkheid, maar ik ben niet overtuigd. Ik blijf (voorlopig) bij de Hard-Shell methode [;)]
Telefoonmasten: Mooi - dit moet in H0 ook haalbaar zijn [:p]
Verweerde opschriften: op het eerste gezicht een d?ja-vue, maar toch ook andere methodes. Ik moet het zeker nog grondig lezen [8D]
Scratch-building: prachtige resultaten, maar helaas geen bouw-foto's. [:(]
Verlichting in rijtuigen: ongetwijfeld nuttig voor een breed publiek. [:)]
Werfwagen: Goed dat ik nog van die ouwe wagens heb liggen [^]
Bels lijntje: ziet er erg mooi uit. Wil ik "in 't echt" bewonderen [:0]
Aangepakte M2: Erg knap gedaan - een artikel om te bewaren [8D]
Bepleisterde gevels: Een geduldig werkje, met een prachtig resultaat [B)]
Dremel Stylus: Wie weet koop ik die wel, en wordt dit nummer drie. Ik gebruik regelmatig de "MultiPro Cordless", maar deze lijkt handiger.
citaat:
Geplaatst door argilla
... zeeeer goed nummer. Vooral Gerolf zijn her-uitgave van het etsen is nuttig. Alleen die timer ? of moet dat item nog aanbod komen. Ik gebruik nu de analoge timer uit mijn doka (met een relais)...
Bedankt, Argilla.
Die timer in het schema ... dat was een onderdeel van een gelaatsbruiner. Zelf gebruik ik die niet meer, momenteel is het een gewone schakelaar en een timertje met "belsignaal" dat op mijn PC loopt. Een digitale timer zou kunnen, en die plan ik (ooit) te maken of te kopen.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Jurgen

Hoe vaak mogen we eigenlijk meedoen met de wedstrijd?

Stel nu dat je ergens een verkeerd antwoord gegeven hebt, of je wilt je schatting van het gewicht aanpassen. Mag je dan gewoon een 2de, 3de of 4de keer een oplossing insturen?
Dit staat volgens mij nergens vermeld, dus zou het in theorie mogen.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

loebaske

Het is wel leuk die wedstrijd, sommige foto's kon ik blindelings invullen, maar die koe en foto 5 waren nie simpel, maar dank zij Roche zijn tip ben ik er geraakt[:)][:)]
En ja, wie zit nu in de kern redactie, Gerolf en Luc[?][?] ook, maar die wegen nie veel[;)][;)][;)]

Potverdorie, weer den helft niet gelezen, onze Merenaar zit wel bij de kernredaktie, en das maar een fijn ventje[;)][;)]

dieseltje

Ah nee, de Gerolf nie h?..., zie de post van Guy van Meroye op de vorige pagina van dit draadje, slechts 4 leden..... ben net met m'n balanske bij hen langsgereden...[:D][:D][:D]

doomslu

citaat:
Geplaatst door loebaske

Het is wel leuk die wedstrijd, sommige foto's kon ik blindelings invullen, maar die koe en foto 5 waren nie simpel, maar dank zij Roche zijn tip ben ik er geraakt[:)][:)]
En ja, wie zit nu in de kern redactie, Gerolf en Luc[?][?] ook, maar die wegen nie veel[;)][;)][;)]

Potverdorie, weer den helft niet gelezen, onze Merenaar zit wel bij de kernredaktie, en das maar een fijn ventje[;)][;)]

Ik ben zeker niet het zwaargewicht van de kernredactie. [:D][:o)] Maar een fijn ventje??? [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *