Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

MSM 85

Gestart door conducteur, 10 september 2009, 17:33:06 PM

dgrr57

citaat:
Geplaatst door Jurgen

citaat:
Geplaatst door dgrr57

En die vraag : het gewicht van 24 personen schatten (waarvan ik er maar enkele al gezien heb [;)]) is ook een onbegonnen werk [:(][:(][:(]




Bestaat de kernredactie uit 24 personen?
Als ik jou was zou ik mijn MSM eens van voor tot achter uitlezen en dan bedoel ik niet alleen de artikels. [;)]




Dan is de vraag niet goed gesteld [:(][:(]
Ik doe mijn TMM (sorry, ik ben geabonneerd op de Franstalige versie [;)]) open en daar lees ik als vraag : Poids total de la r?daction (daar staat dus geen nummer bij).
En als ik de colofon lees, blz 3 : R?daction : daar staan 24 namen bij.

En als ik uw opmerking lees, dan is de 'question subsidiaire' niet duidelijk [:(]

Ik trek het me niet aan, mag toch niet mee doen, denk ik (tijdelijk 'collaborateur' geweest [;)])

doomslu

Ik heb de gedrukte franstalige versie nog niet gezien. Maar ik had wel de fout opgemerkt in de tekst. Als die fout niet gecorrigeerd is dan bieden we onze verontschuldigingen aan aan onze franstalige lezers.

Op het onlineformulier staat het gelukkig wel goed:

Le trois octobre 2009 prochain, au matin, les quatre membres de la r?daction de TMM se placeront sur la balance. Quel poids total atteindront-ils?

Patrick, jij mag uiteraard wel meedoen!
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Jurgen

Achzo, in de Vlaamsche versie staat wel degelijk kernredactie vermeld. Er staat geen aantal bij, maar iemand die goed oplet weet waar hij moet zoeken h?.

Trouwens, online staat het dan misschien wel juist, maar niet iedereen komt online h?. Dus eigenlijk vind ik het een beetje oneerlijk tegenover onze waalse vrienden.
Aan de andere kant, meer kansen voor ons om te winnen. [:D]


Ik moet eerlijkheidshalve wel toegeven dat ik slechts 1 foto direct herkend had. De rest ben ik nu nog aan het zoeken. Ik heb de indruk dat iemand die pas later MSM ontdekt heeft toch nog veel kans maakt om alle banen te vinden.
Oops, nu moet'k zwijgen. [:D]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

conducteur

Ik vind het een goede zaak dat hier in Blankenberge alle nummers van msm te koop staan. Ik weet alvast van 3 banen, en een waar ik het niet zeker van ben.
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Guy Van Meroye

beste lezers,
ivm met de wedstrijd toch een en ander duidelijk stellen. De schiftingvraag betreft de kernredactie, dus Dirk Melkebeek, Luc Dooms, Guy Holbrecht en mezelf. In het Frans staat er spijtig genoeg gewicht van de "r?daction", terwijl dit "comit? de r?daction" moet zijn. Helaas is de verbetering door Luc niet tot bij de drukker geraakt....
Het is het gewicht van de kernredactie op 3 oktober, of je dus al dan niet in Genk aanwezig kan zijn speelt hier geen rol. Ook diegene die "prijs" hebben maar niet op zaterdag 10 oktober in Genk zijn krijgen hun prijs thuisbezorgd, we verkiezen uiteraard de winnaars zelf te kunnen feliciteren, de prijzen worden bovendien uitgereikt door onze bladmanager,de ravisante Elke Gielkens..

Medewerkers zijn zij die in de colofon vermeld worden, alle anderen die eens sporadisch een artikel hebben ingezonden kunnen wel meedoen

Hopelijk zijn hiermee een aantal vragen/bedenkingen beantwoord.
Guy
 

jean-luc

'k Heb mijn exemplaar nog niet ontvangen ... maar 'k zal weer niet mogen meedoen zeker Guy ? [:D]

Gert1

Van harte gefeliciteerd met het jubileum! Ik was er tien jaar geleden als een van de eerste Nederlanders bij, toen ik op de beurs in Genk een abonnement nam. Dat scheelde me toen weer de nodige Frankskes die ik lekker niet meer bij het grenswisselkantoor hoefde om te ruilen.

Geen dag spijt gehad van mijn abonnement. Alle medewerkers hartelijke dank voor de afgelopen tien jaar en op naar het 20-jarig jubileum!

mvg,
Gert

janjozef

Ik ben net gezellig mijn extra dik nummer aan het lezen, voor de bezitters van alle nummers ziet de wedstrijd er niet moelijk uit, voor de andere onmogelijk. Een lange beschrijving van gerrit zijn minibaantje. 10blz over de bouw van een standbeeld, en nog meer, maar zover ben ik nog niet

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

modeltreinbart

Jan Ik moet hem nog gaan halen maar hopen dat hij binnen is in de carrefour , dan kan ik hem op mijn werk lezen ipv te kaarten tijdens de pauze.
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

ronny-vdv

Een vraagje aan de personen die MSM thuis ontvangen.

Gebeurt het soms wel eens dat de beschermfolie, die rond het boek gewikkeld is, open is als hij in de bus ligt ? Bij mij gebeurd dit meermaals.

Ik wil dit gewoon weten, want ik heb een vermoeden dat de postbode hem eerst zelf uitleest.

Graag jullie ervaring met het loskomen van de naad van de beschermfolie.

mvg,

Ronny-vdv[8)][8)][8)][:)][:)]
Mvg,

ronny-vdv

trainfreak

citaat:
Geplaatst door ronny-vdv

Een vraagje aan de personen die MSM thuis ontvangen.

Gebeurt het soms wel eens dat de beschermfolie, die rond het boek gewikkeld is, open is als hij in de bus ligt ? Bij mij gebeurd dit meermaals.

Ik wil dit gewoon weten, want ik heb een vermoeden dat de postbode hem eerst zelf uitleest.

Graag jullie ervaring met het loskomen van de naad van de beschermfolie.

mvg,

Ronny-vdv[8)][8)][8)][:)][:)]



Bij ons was de naad vandaag ook open[:(]
Spoorse groeten
Dimitri

doomslu

Het item van de opengescheurde beschermfolie komt elk nummer weer. Blijkbaar is er op sommige plaatsen iets mis met de behandeling. Misschien een treinliefhebbende postbode? Ofwel is er toch iets mis met de verpakking, maar hoe komt het dan dat de meerderheid geen problemen ondervindt? Mijn exemplaren komen steeds netjes ingepakt aan.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Rochevalien

Ik heb nog nooiteen beschadigde of geopende plastic verpakking ontvangen.
Ik heb overigens ook de nieuwe Voie Libre ontvangen en daar zat  een cd in ,onbeschadigd ?n afspeelbaar.
Het probleem ligt dan waarschijnlijk ook niet aan de kwaliteit van de verpakking of aan de behandeling ervan maar bij ??n of andere onbetrouwbare postbode.
Gaan klagen bij de postmeester met andere woorden,er zijn wellicht nog andere mensen in de buurt die hetzelfde voorhebben met andere tijdschriften.

Gerrit

mahtoska1

citaat:
Een vraagje aan de personen die MSM thuis ontvangen.

Gebeurt het soms wel eens dat de beschermfolie, die rond het boek gewikkeld is, open is als hij in de bus ligt ? Bij mij gebeurd dit meermaals.

Ik wil dit gewoon weten, want ik heb een vermoeden dat de postbode hem eerst zelf uitleest.

Graag jullie ervaring met het loskomen van de naad van de beschermfolie.



Vandaag MSM in de brievenbus. Het is de tweede maal in 10 jaar abonement dat dit bij mij gebeurd is. Wat erger is, onderaan rechts zat er een flinke plooi in. Het was op het randje af of MSM was gescheurd.
Heeft de postbode proberen meespelen met de wedstrijd?[;)]

Beste Z groeten,

Pieter

argilla

ook ik heb nog nooit problemen met ontvangen exemplaren gehad( hout vast houden !). Maar dat wil niet zeggen dat er onder ons modelbouwers zijn die al andere ervaringen hebben.
Het onderzoeken waard Luc. Je kan misschien de vraag stellen in een apart item en alzo een statestiek maken. Hieruit kan je veel afleiden omtrent de verpakking. Veranderen, aanpassen ??
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15