Goovermodels

Gestart door Peter, 10 september 2009, 16:27:46 PM

janjozef

Heu Peter 2011 hoop ik [;)]

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Peter

inderdaad. Datum verandert[:D]
Met vriendelijke groeten
Peter

bollen neus

Er zijn nieuwe foto's op de site te zien van de L rijtuigen die gaan uitkomen enne als je het mij vraagt? Hallo kroket dat ziet er meer dan ferm uit. Naar het schijnt kunnen er ook rijtuigen uitgerust worden, op aanvraag, met spaakwielen, dus iedeaal voor de tp3 rijders.De juiste levertijd weet ik nog niet maar ik denk dat dit echt niet lang meer gaat duren, ze zijn meer als welkom hier.[:)]

dieselfreak

Op de site van Goovermodels staat dat de L rijtuigen zouden uitgeleverd worden tegen eind deze maand. De foto's zien er inderdaad veelbelovend uit.
MC

Ludwig

citaat:
Geplaatst door bollen neus

Er zijn nieuwe foto's op de site te zien van de L rijtuigen die gaan uitkomen enne als je het mij vraagt? Hallo kroket dat ziet er meer dan ferm uit. Naar het schijnt kunnen er ook rijtuigen uitgerust worden, op aanvraag, met spaakwielen, dus iedeaal voor de tp3 rijders.De juiste levertijd weet ik nog niet maar ik denk dat dit echt niet lang meer gaat duren, ze zijn meer als welkom hier.[:)]



Zo ook die van Olaerts.[;)]
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

bollen neus

Eerste setje is te verkrijgen ( 41192 anno 1956) per 2 stuks, mooie foto's en ja nu zal er weer iets komen en "van Olaerts ook".De rondingen onderaan zijn beter gelukt volgens mijn bescheiden mening ook de vormen van de ramen en de interieurs, misschien nog een paar kleinigheden die zeker nog verandert zullen worden zoals de vorm aan het dak? Hoop doet leven en geduld wordt ook beloont.[:)]