Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Goovermodels

Gestart door Peter, 10 september 2009, 16:27:46 PM

dgrr57

citaat:
Geplaatst door trainfreak

citaat:
Geplaatst door dgrr57

citaat:
Geplaatst door trainfreak

citaat:
Geplaatst door rixke rail

citaat:
Geplaatst door LordTD
Van wie zijn die rijtuigen in realiteit? Ik heb interesse in een sleep maar alleen als museumtrein.



Er zijn er nog flink wat in roulatie :
Nmbs historisch patrimonium, T.S.P., S.C. Maldegem, Dendermonde-Puurs hebben er ook eentje !
Modelspoorse groeten,
Eric.


Dan mis ik toch iets hoor?
L rijtuigen bij TSP???
Bij het Stoomcentrum van Maldegem???
Volgens mij is de enige overblijvende stam die van het patrimonium, en enkele die bollen bij SDP

En bij CFV3V [?]

Dat zijn ook geen L-rijtuigen.
Die zijn herkenbaar aan hun meerdere deuren, eentje om de twee compartimenten ofzo.


Blijkbaar ga uw scroll niet meer [:D][:D][:D][:D]
Dus, een meer directe link :
HIER, DAAR en LA-BAS.
Dit zijn, volgens mij, drie L rijtuigen.

rixke rail

Een dreigmail van die winkel en waarom dan wel ? [V]
Omdat ze jouw foto's niet mochten gebruiken ? [:0]
Als dat zo is, vind ik de teneur van het forum ook z??r laag gezakt ! [B)]
Ik begrijp Patrick compleet in zijn reactie !  
Dit draadje lijkt mij compleet te ontsporen !!!
Admins ? Sluiten maar ?
Toch nog modelspoorse groeten,
Eric.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

mark7758

Niet doen, patrick. Je bent en blijft gewoon je zelf. Moeten ze het maar goed voormekaar hebben. EN duidelijk info geven.
Dus gewoon actief op het forum blijven.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Peter

Waar het hier eigenlijk om gaat/ging is dat er twee fabrikanten op de markt komen met L rijtuigen. Wie er eerst mee komt is van weinig belang. Ik wil ze eerst zien.

Dat van die foto's hoort hier niet thuis. Als iemand een probleem met een handelaar heeft over foto's dient dat in de eerste plaats onderling (tussen beide partijen) besproken te worden, en niet via dit forum. Dat is mijn mening tenminste, en ik vind het dan ook spijtig dat dit draadje zo moet ontsporen.
Met vriendelijke groeten
Peter

Sicco

citaat:
Geplaatst door rixke rail
Dit draadje lijkt mij compleet te ontsporen !!!
Admins ? Sluiten maar ?


Gewoon off topic reacties vegen en zonder geruzie en on topic verder. Als dat op alle andere fora die ik ken kan, waarom kan het hier dan steeds niet?

Over het copyright-verhaal. Ik denk dat hier sprake is van een misverstand en dat de beide heren het - hen kennende - prima priv? uit kunnen spreken. Het is niet nodig dat hier te doen, omdat dan iedereen zijn mening moet geven over de copyright-discussie (glad ijs!) en het alleen maar op het spits gedreven wordt.

Sicco

citaat:
Geplaatst door Peter
Dat van die foto's hoort hier niet thuis. Als iemand een probleem met een handelaar heeft over foto's dient dat in de eerste plaats onderling (tussen beide partijen) besproken te worden, en niet via dit forum. Dat is mijn mening tenminste, en ik vind het dan ook spijtig dat dit draadje zo moet ontsporen.


Juist Peter, twee reacties van dezelfde strekking tegelijk gepost [:)]

MARKLINRIJDER

Even een reactie vanuit de richting van GooVerModels.

Inderdaad jammer dat dit draadje zo vervuilt wordt.  Graag had ik dat toch anders gezien.

Hopelijk kunnen we weer to the point komen en wordt dit in de onderlinge geregeld.  [;)]

Mvg,

Goovaerts David

GooVerModels

doomslu

Ik ken beide heren en heb het volste vertrouwen in een goede afloop. [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Sicco

Even een poging de boel on topic te krijgen

@Marklinrijder: kun je wat meer uitleg geven over de gekozen nummers? Ik zie op de website dat er versies 3e klasse uitkomen met computernummers... wordt daarmee gedoeld op de museale versies?

Sicco

Het antwoord en aanvullende info over de L-rijtuigen staat inmiddels op de site van Goover Models, waarvoor dank [:)]

rixke rail

citaat:
Geplaatst door Sicco


Ik zie op de website dat er versies 3e klasse uitkomen met computernummers...



... ex-3e klasse verhoogd naar 2e klasse, hoop ik dan toch ? [:I]
Ziet er veelbelovend uit ! [:p]
Modelspoorse groeten,
Eric.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

Peter

David heeft net de eerste foto van het handmonster van de Lklp goederenwagen op zijn website gezet. Ziet er alvast veelbelovend uit.
Proficiat David.
Met vriendelijke groeten
Peter

Peter

De foto van het eerste handmonster van een L-rijtuig staat nu op de website van David.
Met vriendelijke groeten
Peter

Peter

Net een mailtje gehad van David,
De L-rijtuigen zouden eind deze maand, begin volgende maand verkrijgbaar zijn. Foto's staan op hun website.
De GCI rijtuigen zijn dan voor het eerste kwartaal 2011[:)]
Met vriendelijke groeten
Peter

bollen neus

Bestelling al binnen gedaan.[:)]