Inzet belgische locs op de modelbaan

Gestart door Binco, 04 september 2009, 18:17:53 PM

C.B.

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 16 april 2022, 15:17:45 PM
@ C.B. https://forum.duegieditrice.it/viewtopic.php?f=21&t=357&sid=b8bedbb6afe9d92cce9cd06664247159&start=4365

merciekes voor de link.  :D
Ook op FB al foto's ontdekt van de 16 in Zwitserland die nog niet in de boekjes zijn verschenen.

Citaat van: rixke rail op 16 april 2022, 10:22:38 AM

De "Freccia del Sole" heeft wel een hele grote omweg gemaakt, Claudio ...  ;D


Ja hé  ;D.
is trouwens de enigste lok HLE 16 die ik heb (en voor mij persoonlijk ook met de mooiste livrei) , de andere zijn niet echt van toepassing bij mij. ;D
Groetjes.
Claudio.

Alberke

De condenstender van Piko (DDR), geen sounddecoder nodig  ;D
condens by Hugo Albert, on Flickr
Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

Alberke

Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

Alberke

Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

Rangeerduivel

Die 99 zou ik ook wel willen.... :P
heb er ooit zo ene uit mijn handen laten gaan! ;D

Die 58 ligt hier klaar om gemonteerd te worden, maar doordat een door AMF87 opgestuurd pakket met lage-temperatuur-soldeer verloren is gegaan, is die montage op de lange baan geschoven...
Verzekerde verzending van Frankrijk naar Italie werd nooit afgeleverd, en volgens afzender beweert duurt het Internationaal onderzoek veel langer...dus Rudyken kan wachten naar zijn postpak! :( >:(

;)

Alberke

Citaat van: Rangeerduivel op 17 april 2022, 12:50:49 PM
Die 99 zou ik ook wel willen.... :P
heb er ooit zo ene uit mijn handen laten gaan! ;D

Die 58 ligt hier klaar om gemonteerd te worden, maar doordat een door AMF87 opgestuurd pakket met lage-temperatuur-soldeer verloren is gegaan, is die montage op de lange baan geschoven...
Verzekerde verzending van Frankrijk naar Italie werd nooit afgeleverd, en volgens afzender beweert duurt het Internationaal onderzoek veel langer...dus Rudyken kan wachten naar zijn postpak! :( >:(

;)
Waarom hebt ge daar dat soldeer voor nodig? Het is koper! En voor de rest gebruikt ge superglue
Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

Rangeerduivel

Citaat van: Alberke op 17 april 2022, 13:14:51 PM
Waarom hebt ge daar dat soldeer voor nodig? Het is koper! En voor de rest gebruikt ge superglue

Ja klopt, maar ik ben nog met andere project(en) bezig waar ik het wel nodig heb, en die moeten eerst van de baan zijn eer ik aan de 58 begin...anders ligt het allemaal door mekaar!  ;D ;D

;)

Alberke

Citaat van: Rangeerduivel op 17 april 2022, 13:20:21 PM
Citaat van: Alberke op 17 april 2022, 13:14:51 PM
Waarom hebt ge daar dat soldeer voor nodig? Het is koper! En voor de rest gebruikt ge superglue

Ja klopt, maar ik ben nog met andere project(en) bezig waar ik het wel nodig heb, en die moeten eerst van de baan zijn eer ik aan de 58 begin...anders ligt het allemaal door mekaar!  ;D ;D

;)
superglue en twee componentenlijm, veel gemakelakerlijk :D
Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

ACFI

Citaat van: Rangeerduivel op 17 april 2022, 13:20:21 PM
Citaat van: Alberke op 17 april 2022, 13:14:51 PM
Waarom hebt ge daar dat soldeer voor nodig? Het is koper! En voor de rest gebruikt ge superglue

Ja klopt, maar ik ben nog met andere project(en) bezig waar ik het wel nodig heb, en die moeten eerst van de baan zijn eer ik aan de 58 begin...anders ligt het allemaal door mekaar!  ;D ;D

;)
Rudy,

een keer in pensioen zal je meer tijd hebben. Komt allemaal in orde.

ACFI

Rangeerduivel

Man toch,
ik ben reeds bijna 3 jaar met pensioen, en het is sedert 3 jaar dat ik geen tijd meer heb! ;D

  ;)

Alberke

Ik zal toch bovenleiding moten leggen..
16 by Hugo Albert, on Flickr
Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

Rangeerduivel

Die 2 reeks 16en  heb ik ook, dus die moet je aan mij niet proberen verkopen,,
Maar  als je die AM54 mee brengt als je op vakantie komt, is jouw logement (+ kost en inwoon) verzekerd... ;D ;D

;)

Alberke

Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

Rangeerduivel

Ik weet wie U die rechtse Piko 2003 aan de hand gedaan heeft sé...
Rijdt lekker he....ik heb hem in de blauwe met gele streep-versie en een V5.0 in, pracht machientje! 8)

;)

Alberke

zeg nog eens wat die gele of blauwe markeringen op die wagons willen zeggen?
Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D