Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Inzet belgische locs op de modelbaan

Gestart door Binco, 04 september 2009, 18:17:53 PM

Metpetergaathetbeter

#615
momenteel heb ik van de juist EC uitvoering van SBB 2wagons van Roco Maar LS belooft in de toekomst een heleboel wagons uit te brengen die ook in dat of zo'n plaatje zouden passen ! ;)

het was wel een indrukwekkend zicht die 20 met al die verschillende uitvoeringen van wagons van zowel NMBS als SBB wagons

Mattias

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 12 februari 2017, 12:21:32 PM
het was wel een indrukwekkend zicht die 20 met al ie verschillende uitvoeringen van wagons zowel NMBS als SBB wagons
Het voelt aan als Zwitserland, maar in Belgie..  ;D
Daar rijden ook alle kleurstellingen van rijtuigen door elkaar..  ;)
www.bfoto.be   |   Treinbestuurder

Metpetergaathetbeter

maar die 20 kwam nooit verder dan Luxemburg dacht ik en inderdaad een prachtige Zwitserse foto genomen in Belgie ! ;D ;)

OlivierV

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 12 februari 2017, 12:21:32 PM
momenteel heb ik van de juist EC uitvoering van SBB 2wagons van Roco Maar LS belooft in de toekomst een heleboel wagons uit te brengen die ook in dat of zo'n plaatje zouden passen ! ;)

het was wel een indrukwekkend zicht die 20 met al ie verschillende uitvoeringen van wagons zowel NMBS als SBB wagons


Wat bedoel je daar nu mee? De ontcijferdienst snapt er niks van.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Michael

Mattias, heb je enig idee waar die foto gemaakt is, prachtig plaatje, leuk om eens te gaan kijken alsje in de buurt bent.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Mattias

Citaat van: Michael op 12 februari 2017, 13:17:43 PM
Mattias, heb je enig idee waar die foto gemaakt is, prachtig plaatje, leuk om eens te gaan kijken alsje in de buurt bent.

Gezien ik die zelf heb genomen, weet ik dit inderdaad..
In het dorpje Mellier, gelegen tussen Libramont en Marbehan.
klik
www.bfoto.be   |   Treinbestuurder

Michael

#621
Mattias, bedankt, ik noteer de gegevens, als ik ooit een keer in de buurt kom, dan ga ik daar zeker een keer kijken, prachtige omgeving.

Welke lijn loopt daar? Van ....naar?
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Mattias

Dat is Lijn 162 van Namur naar Luxemburg via Marloie, Libramont, Arlon en Kleinbettingen.
Deze Eurocity's komen er bijna een jaar niet meer langs.. helaas!
www.bfoto.be   |   Treinbestuurder

Michael

Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

OlivierV

- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Metpetergaathetbeter


OlivierV

Eentje zonder lawaai, niet van mij, was gasttrein.


NMBS HLE 1815 @Seilles
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

hapkin


Metpetergaathetbeter

#628
da's wel een hele mooie ! ;) en bovendien goedkoop gezien de prijzen ze nu gaan ! :) ;) geruild met een 27 AC

Thommy

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 09 maart 2017, 14:54:58 PM
da's wel een hele mooie ! ;) en bovendien goedkoop gezien de prijzen ze nu gaan ! :) ;) geruild met een 27 AC

Had ik de 27 gehouden  ;D
Greetz

Thommy