Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Inzet belgische locs op de modelbaan

Gestart door Binco, 04 september 2009, 18:17:53 PM

doomslu

#15
Maak een ander draadje met CFL... bij de buitenlandse modellen. [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Michiel

#16
Een combinatie van de Belgische stoomlocomotief type 81 met een sliert Europ bakwagen. Ik moet nog de lading uniformiseren (allemaal met kolen). (de kleine N-schaal, gebrek aan licht in mijn bureau en de knudde pocketcamera maken het maken van scherpe foto's met een dergelijk diepteveld een kwasie onmogelijke opdracht, sorry jongens)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

trainfreak

#17
@ Artologic: die baan ken ik gelijk van ergens[:D]

We spreken wel eens af voor een babbel in oktober?
Onze opendeur met als thema 'bolle neuzen'
Spoorse groeten
Dimitri

Artologic

#18
Hey treinfreak :-).

Da s lang geleden :-). Ja die baan staat nog altijd in Gent he. Ik weet alleen niet of ik op de opendeur ga geraken. Stuur mij anders es e pmmetje me u msn of e mail adres :-)

Mvg
 

Michiel

#19
Het type 26 met een sleep ketelwagens...
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Artologic

#20
Hey Saraan,

Jij bent met je sleepjes het levende bewijs dat ik in schaal n ook mooie belgische combinaties mogelijk zijn [^]

Mvg
 

Michiel

#21
In N is best wat Belgische materieel te vinden, maar zelden nieuw. Hieronder de Belgische versie van de "Vliegende Hamburger", het dieseltreinstel type  652.01. Niet helemaal correct, maar de uitstraling is er wel.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Michiel

#22
Anno 1923: De express "Etoile Du Nord" met de gebruikelijke Pullmanrijtuigen wordt getrokken door een van de 3 Belgische S 3/6 van de Belgische Staatspoorwegen. Dit is een van de laatste ritten van de ex-Beierse locomotief alvorens uit de geschriften te worden geschrapt.

...let op het anachronisme met het dieselstel uit 1934...[;)]
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

chef garde

#23
Brussel-Zuid Basel is ook op tijd vertrokken!!  Ik mankeer nog een viertal zwitserse rijtuigen om de volledige ram te hebben, maar daar wordt voor gespaard ...

Anarchy

#24
Mooi Wouter [;)] Zo eentje ga ik ook de komende maanden maken! Gisteren reed hij trouwens terug met een "memling" I6.


HLE 2703 met een P-trein Schaarbeek - Oostende (1988)


chef garde

#25
Vandaag ook precies ...  [;)]


55erke

#26

Hoy
Mooie samenstellingen allemaal!


Een paar van mij :
Vauban:




Luik-Luxemburg:



55er met M2:



Groetjes
Johan


lux161

#27

EC VAUBAN 1995(juiste samenstelling):
reeks 20 en
2xI6A
3xI6B
1xI10B
1XWR(FS)



Lijnen 42,43,162 en 166 (1990 -1998)
2r DCC HO

Ikar

#28
Hey,

 

ERVIN

#29
WOW Ikar!![:0]

Is dat jou baan, meer foto's graag man!!![;)]

Welkom trouwens.