Nieuws:

Nu in MSM 249 SAMENSTELLING: De EN224/225 Donauwalzer 1993-2002

Hoofdmenu

Nieuw van Tams

Gestart door hobbyist, 04 september 2009, 10:48:02 AM

hobbyist

gezien op de site van Conrad.
Railcom detector RCD-1 module
 
     


Afbeelding 1
   Grote afbeelding
 Bestelnr. 246939-89
EUR 25,99
incl. BTW


Stuk(s)    








RailCom-detector RCD-1

Voor de bewaking van een baanvak. Leest het locadres en (als reactie op het commando van de centrale) de CV-waarden van een loc- of functiedecoder uit. Toepassingsgebieden: alle baanvakken waarvan u wilt weten welke loc zich daar bevindt.
Het bijzondere van RailCom: direct nadat de modespoorlbaan wordt ingeschakeld en het eerste DCC-commando is verstuurd, worden de adressen van loc's, die zich op door RailCom bewaakt baanvak bevinden, op de aangesloten weergave-apparatuur getoond.



INFO

Leon, en wat is daar de toegevoegde waarde dan van?

Alleen de waarheid ligt in het midden.

ysbeer

citaat:
Geplaatst door INFO

Leon, en wat is daar de toegevoegde waarde dan van?





Ja als je het alleen op een display krijgt niet zo veel vind ik.
Maar als je het terug de computer in kunt voeren zie ik wel leuke mogelijkheden.
wim

INFO

Als dat buiten om je digitale centrale gaat, heeft het geen enkel nut. Verder denk ik denkelijk dat er een pittig prijskaartje aanvast zit, speciale boosters, speciale detectie modules en speciale decoders. Displays, externe koppeling naar een PC  enz. enz.
Oftewel het staat nog in de steigers.
Alleen de waarheid ligt in het midden.

hobbyist

Ik heb voor alle duidelijkheid even het schema bijgezet. Je hebt er inderdaad een speciale booster voor nodig.

http://www2.produktinfo.conrad.com/datenblaetter/225000-249999/246937-an-01-nl-RAILCOM_DETEKTOR_RCD_1_BAUSATZ.pdf