Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

nieuw lid

Gestart door mini, 01 september 2009, 14:42:57 PM

mini

Goedemiddag iedereen,

Ik ben Jean-Luc, woon dicht bij Leuven, midden de 40 en na de verkoop van al mijn Ho materiaal in 2006, ben ik begonnen in spoor 1. Samen met enkele spoor 1 freaks bouwen we in Leuven aan een baantje op 1/32ste, zowel prive als in de club. Jullie kunnen de evolutie hiervan een beetje volgen op www.spooreen.be .
Over niet perfecte dingen kan men gemakkelijker de negatieve dingen opnoemen dan de positieve er in te zien,     spijtig

janjozef

Welkom jean-luc,

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

railman56

welkom en veel plezier op het forum jean-luc
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

loebaske

Welkom Jean-Luc en jullie zijn goed bezig, hou ons op de hoogte...

Gerolf

Interessant, man (welkom trouwens).
Dat project: Ook live-steam en/of andere zelfbouw [?] [:p]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Michiel

Jean-Luc, welkom op dit forum! Ik heb met plezier je website liggen ontdekken. Knap modelbouwwerk!
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

mini

Bedankt voor de toffe verwelkoming, beetje bij beetje zal de baan wat verder groeien. Reacties , negatieve en positieve, zijn altijd welkom, tenslotte is het altijd maar proberen en hopen dat het resultaat iets of wat goed is. Het moet plezant en ontspannend blijven.
@Gerolf en Michiel : Knap werk wat jullie leveren op jullie  sites!

Over niet perfecte dingen kan men gemakkelijker de negatieve dingen opnoemen dan de positieve er in te zien,     spijtig

dirkkerckhofs

Ook welkom Jean-Luc,

door jouw website te zien, krijg ik hoe langer hoe meer goesting om later ook eens iets te doen in schaal 1. Veel meer details, veel hoger realiteitsgehalte.

Groeten,

Dirk