Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Kaai 142

Gestart door Peter, 31 augustus 2009, 18:59:09 PM

Peter

Voor degenen die hun hart verpand hebben aan Antwerpen (de anderen ook natuurlijk) is hier een link met prachtige foto's uit het verleden van de hulpdiensten en politie op de Antwerpes kaaien.:D:D:D:D:D:D:D:D

http://www.louvanlo.webbuilder.hostbasket.com/page14903.htm
Met vriendelijke groeten
Peter

eric

Heel mooi.
Gelijk het linkje bij mijn favorieten gezet.

Gerolf

Is inderdaad iets om "bij te houden" [:p]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

janjozef

knap intressant ja, wel weinig met spoorwegen te maken,

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

evan

Schitterende site.  Ik heb lang naar de foto's zitten kijken.

Proficiat voor de knappe verzameling en opbouw.

Grts

Evan
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

pabe

Beste Peter,

dit is echt wel een site waarvan ik nostalgisch word[:p]...  in de goede zin dan!   Prachtig [:D]

groetjes vanuit Turnhout,  Paul

Peter

Mijn dank gaat in de eerste plaats uit naar de mensen die mij spontaan deze links toesturen. Niet alle links hebben spoorwegen als onderwerp, maar wel gaan ze allemaal over de stad die mij nauw aan het hart ligt, en dan zeker in de goede oude tijd van tijdperk III toen "Stress" nog een onbekend woord was.[:D][:D][:D][:D]
Met vriendelijke groeten
Peter

stoomloc

Hallo Peter,

Heel mooie foto's.

Kaai 142 ken ik wel,maar uit een recenter verleden namelijk ik ben daar 11 jaar geleden in de antwerpse haven begonnen. Mijn Inspectie zat op kaai 142.

Van kaai 142 bestaat er ook een diorama van de hand van Erwin Stuyvaert van 'Het Spoor'.

Mvg

Wim