Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Roco 62

Gestart door Break302, 03 juni 2005, 16:45:37 PM

bartie

citaat:
Geplaatst door christophev


Ik ben van plan mij ook een 62 aanteschaffen, maar waar zou ik daar in het antwerpse het best voor gaan?



Als ge in het Antwerpse wil blijven zal de keuze beperkt zijn tot Verschooten op de Eiermarkt of Ballien op de Turnhoutsebaan. Bij Verschooten zijn ze iets vriendelijker vind ik. In prijs zal er niet veel verschil zijn.

Groetjes Bart.

renstimpie

Je kan hem natuurlijk ook laten opsturen door Olaerts.  Maar ik weet niet wat de verzendingskosten zijn.  Misschien ben je dan zekerder als je naar VERSCHOTEN gaat.  

Greetz

rensTIMpie
14 & 15 september 2024 - Tentoonstelling MSC HET SPOOR
20 april april 2025 - ruilbeurs MSC HET SPOOR
13 & 14 september 2025 -  Tentoonstelling MSC HET SPOOR
18 & 19 april 2026 -  MOBEXPO 2026

Johnnytrein

Een andere veel gebruikte metode is om Olaerts je loc te laten meebrengen naar een van de talrijke ruilbeurzen. Je betaald dan alleen de inkom van deze beurs ipv verzendkosten. Johnny
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

bartie

Hallo,

Ik heb verleden jaar een loc laten verzenden door Olaerts en dat was niet goedkoop (maar nog altijd goedkoper dan de loc in een Antwerpse winkel te kopen [}:)]). Je kan natuurlijk zoals Johnny zegt ook afspreken hem op een beurs af te halen. Informeer eens bij Verschooten (altijd toch de moeite om daar eens rond te neuzen) naar de prijs en als het verschil niet zo groot is, opteer je misschien beter voor een winkel in de buurt wat toch handiger is wanneer er iets stuk is, en waar men meer tijd heeft om op vragen te antwoorden dan op bv. een beurs.

Groetjes Bart.

eibtrain

ChristopheV,

Ik heb gisteren (bij wijze van vervroegde vaderdag) mezelf blij gemaakt met een 62, AC digitaal uitvoering. (gehaald bij Van Biervliet)
Rijd vlekkeloos, heel rustige gang, en betaalbaar. Het sleepcontact is veel beter geplaatst dan bij de 77 van Mehano, die is vrij lawaaierig.

Nu nog wat wheateren, en de loc is klaar om ?cht in gebruik te genomen te worden.

Greetz,

eibTrain

christophev


En qua model ook een prachtmachine?
zoals hij in de cataloog staat is het echt een fantastich model.
alleen heel spijtig van de lichten dat is eigelijk schandalig.  Als roco zo een fout maakt[:(!]

tonycabus

Ziet er in het echt (model) wel erg goed uit, en is uitgerust met eenzelfde mechaniek als de 59 maar met wel een andere motor.
De afstand tussen de kingpins is langer dan bij een 59, dus het is een ander onderstel.
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

eibtrain

Het model is zeker h??l geslaagd. Het geel oogt nogal fel maar ik neem aan dat dit in werkelijkheid ook het geval zal geweest zijn vlak na (her)schildering. Zo kan je trouwens nog wat meer plezier beleven door de loc wat te verouderen.[:)] Die lichten, daar is ondertussen al genoeg inkt over gevloeid maar dit euvel valt vrij eenvoudig te verhelpen. Nobody is perfect (and my name is...)

eibTrain

argilla

Geslaagd model. Heb hem zojuist bestelt bij Guido, met decoder en sound ben benieuwd wat voor een prijskaartje er aanhangt. Laat nog iets weten[8D]
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

janjozef

citaat:
Nobody is perfect (and my name is...)



"Someone" soms, ik gok maar een beetje hoor

Met vriendelijke goeten

Nobody
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

argilla

voor Janjozef

Nobody I guess, speel wat meer met de lotto en het krasspel van de Nationale loterij mayby one day .....you have the luck of winning "something"
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

karthuizer

citaat:
Geplaatst door argilla

Geslaagd model. Heb hem zojuist bestelt bij Guido, met decoder en sound ben benieuwd wat voor een prijskaartje er aanhangt. Laat nog iets weten[8D]



Is er al een loksound uit met de geluiden van de 62?

tonycabus

Heb nog nergens wat van 62-sound gezien (gehoord[;)])
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

argilla

laten inbouwen dan he [:D]
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Peter

Hallo,
De prijs bij Verschooten voor het DC model is 175 Euro !!
Dus gewoon de gelijkstroom versie. Ze hebben nog maar enkel het AC model. Het DC zou uitverkocht zijn??
Peter
Met vriendelijke groeten
Peter