Marklin Cfl 1804 met 2de snor?

Gestart door Artologic, 27 augustus 2009, 11:15:29 AM

ERVIN

Jij bedoelt deze foto h? Jurgen...



Idd, dankzij de close-up zag ik toen dat onder het nummer 7822 , het nummer 7747 schuilging.

Maar die tweede " snor " lijkt mij toch beter zichtbaar dan dit nummer.

Een loc van deze prijscategorie zou dat toch niet mogen hebben h?.[:(]

Sicco

Wahaaaa dat heeft mijn 7829 ook blijkt nu, onder een bepaalde hoek bekeken. Niet storend, wel merkwaardig (blijkbaar zijn er aanvankelijk dus veel te veel van hetzelfde nummer gemaakt)

Artologic

@Jurgen: Dat zeg ik ook niet hoor, maar mensen hebben lange teentjes :-) (niet jij daarvoor), dus om te voorkomen dat je je schoenen moet aantrekken wahahahaa.

@Ervin: Hoe bedoel je een loc van deze prijscategorie zou dit niet mogen hebben? Persoonlijk vind ik dat het op geen enkele loc zou mogen voorkomen, maar je het is dan ook niet het meest recente model meer ook :-).

Ik blijf het een curieusiteit vinden, net als dat van de 77 die opeens een jobje als 78 krijgt ^^.
 

ERVIN

citaat:
Geplaatst door Artologic

@Ervin: Hoe bedoel je een loc van deze prijscategorie zou dit niet mogen hebben? Persoonlijk vind ik dat het op geen enkele loc zou mogen voorkomen, maar je het is dan ook niet het meest recente model meer ook :-).





Ja daar heb je eigenlijk gelijk in , dit mag op geen enkele loc voorkomen , en of het nu een recent model is of niet , dit kan niet, heb je de loc allang eigenlijk, en heb je het niet gezien toen je hem kocht??

Geen verwijt hoor , ik zou het zelf ook niet onmiddelijk gezien hebben.[:I]

Artologic

Hey Erwin,

Helaas niet. Maar eigenlijk stoort het mij niet, de kleur enz klopt wel (hij ziet gelukkig niet blauw) en een echt alternatief is er niet voor het ogenblik, daar biervliet ze met een te modern logo uitbrengt voor mijn baan. Ook zat de prijs wel goed, iets wat ook belangrijk is... Eveneens, aangezien het onder de verf zit, stoort het me niet zo, het zou wat anders zijn moest die lijn opeens geel zijn. Ik zie het dus eerder als een merkwaardigheid, waarbij ik het wel opmerkelijk vind da ze het dus wel degelijk allemaal hebben, wat mij terug brengt naar mijn punt: had ik het gezien, een ander exemplaar zou net hetzelfde gehad hebben (dus ook die 2de snor) en dan was er momenteel maar een alternatief: er geen kopen... En daarvoor is ze wat te mooi, want eerlijk is eerlijk, het blijven toch beauty s niet?

Mvg
 

Jurgen

@ Erwin: dat was hem inderdaad. [;)]

Ik heb bij mijn eigen locs ook al vastegesteld dat er dubbele bedrukkingen zijn. Vooral op de kop van een loc kan dit voorkomen, maar evengoed op eender welke plaats.

Zo is bijvoorbeeld bij mijn reeks 59 (de groene 5907) te zien tot waar de gele lijn op de zijkant bedrukt werd en waar de rest van de gele lijn op de kop begint. Het stoort niet, je ziet het alleen als je met je neus tegen het model zit. En zeg nu zelf, hoe dikwijls zitten jullie met jullie neus tegen je model?

PS: Met model bedoel ik een locomotief of een rijtuig, geen vrouw. [:D]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

conducteur

Als ik nog eens naar de dwarsliggers ga ga ik eens kijken, daar staan er ook enkele op wiltz.
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Peter

Dat dit een probleempje is dat je bij verschillende loks en merken al eens tegen komt zal ik grif toegeven. Maar het hoort niet.
Een goede verflaag is net zo goed een blijken van kwaliteit als bv. goede rij-eigenschappen.
Anders moeten ze maar eens op de les gaan bij Kees-Jan[:D][:D][:D]
Met vriendelijke groeten
Peter