Nieuws:

Nu in MSM 249 TEST: KATO NMBS 5405 in spoor N

Hoofdmenu

Mobiele werktafel

Gestart door Michael, 21 augustus 2009, 20:47:09 PM

Michael

In ??n van de oudere nummers van msm kwam ik een artikel tegen over een mobiele werkplek,daarmee ben je niet meer gebonden aan een vaste locatie maar kan je dus ook gewoon in de woonkamer knutselen. Een goed idee, net als het gereedschaps bakje, zodat al je kleine gereedschap niet ergens in onder of op je treinbaan ligt, en dat je nog een keer een half uur op zoek bent naar dat ene tangetje. In juli samen met mijn dochter een middagje geknutseld en ik wil toch even de resultaten laten zien. Zo maken we tijdens de warme zomerdagen wat spullen klaar en als het dan weer wat minder heet wordt staat niets ons in de weg om op zolder met de baan aan de slag te gaan.
De foto's vinden jullie op
urlhttp://picasaweb.google.com/debraekeleer6/MobieleWerktafel#/url
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Gerolf

Mooi project [8D]
Ik heb even die link aangepast [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Michael

Gerolf, bedankt, die link is mij niet helemaal duidelijk, je laat dus gewoon [omg] weg.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

janjozef

Mijn gerief steekt in een gewone werkkoffer, eigenlijk een visserskoffer, en verder een witte vezelplaat van 60x80 en een snijmat

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

ysbeer

Heel mooi zo een werkplek,ik heb het ook geprobeert met een gereedschaps wagen en een blad er op.
Mooi maar ja na 2 dagen stond het blad vol en zat ik toch weer op de grond te prutsen,met alles om meheen.
O was ik maar niet zo mooi,maar een nette opruimer
Nodeloze moeite ik weet het
wim.

Rochevalien

Ik heb ook zoiets gemaakt lang voor dat in MSM is verschenen.Er staan  2 handvaten aan de zijkant (van kastdeurtjes)zodat je er gemakkelijk mee in de tuin kan gaan zitten.
Ik heb dat gemaakt van afval spaanplaat en het gaat al j?ren mee.
Ik zou wel aanraden om het werkblad op krantenpapierformaat te maken,voor de knoeiers onder ons[;)]
Ik durf nogal eens wat verf te morsen [:I]

Gerrit