Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

VAERWEGH DOK

Gestart door janjozef, 21 augustus 2009, 13:57:42 PM

SuSke

Voor een kabelkraan hebben we (nog) geen plaats  8) 8)

Maar aan een bouwwerf hoort een torenkraan   ;)
Dit is het motorblok voor de hijskabel. De kabel voor de loopkat zit in de giek op een trommel.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

SuSke

Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Metpetergaathetbeter

leuk filmpje trouwens kan moeilijk anders met zo'n baan! ;)

Michiel

Prachtige baan. Het blijft heerlijk om ernaar te kijken. Zulke filmpjes mogen er nog komen, hoor.  8)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

SuSke

Een paar vuilaards op bezoek in de avondschemering  8)

20170401_170756 by Frans Peeters, on Flickr

20170401_170751 by Frans Peeters, on Flickr

20170401_170657 by Frans Peeters, on Flickr

20170401_170651 by Frans Peeters, on Flickr
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

philippe_007


Gerolf

Citaat van: SuSke op 01 april 2017, 22:33:29 PMin de avondschemering  8)

OK - ik snap hem - ik moet die RGBWX-sturing nodig bijwerken - blauw is niet OK  ::)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

SuSke

Het was vandaag inderdaad alleen blauw licht op de RGB-strip samen met de WW en KW strip  ;D

Maar het was best leuk om zo eens te rijden. De baan was ook alleen maar voor het havengedeelte in orde, het dubbel spoor was "buiten gebruik" wegens bovenleidingsbreuk  8) 8)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Gerolf

Citaat van: SuSke op 01 april 2017, 23:59:21 PMhet dubbel spoor was "buiten gebruik" wegens bovenleidingsbreuk  8) 8)

OW - dat klinkt een pak erger  :o
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

SuSke

Bovenleidingsbreuk = Niet gemonteerd op de bakscheidingen, dus effectief "buiten gebruik"  ::)

Voor hen die er waren was het geen probleem om alleen over het enkelspoor te rijden  8)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Gerolf

Ah bon - ik dacht al dat er een ramp was gebeurd - niet dus  8)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

sdz1976

Ik vind het wel knappe foto,s met dat schemerlicht  8)

Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

Paulogic

Citaat van: sdz1976 op 02 april 2017, 09:33:37 AM
Ik vind het wel knappe foto,s met dat schemerlicht  8)

Grtz,

Samuel.

+1 : vooral deze waar je de bovenbouw niet ziet lijken heel echt. Valavond of vroege morgen...
mvg,
Paul(ogic)

loebaske


Mooie foto's en prachtige verwering...

BC911

Citaat van: Paulogic op 02 april 2017, 09:55:00 AM
Citaat van: sdz1976 op 02 april 2017, 09:33:37 AM
Ik vind het wel knappe foto,s met dat schemerlicht  8)
Grtz, Samuel.
+1 : vooral deze waar je de bovenbouw niet ziet lijken heel echt. Valavond of vroege morgen...
+1 Als de verlichtingspalen van de weg niet zo zouden blinken zou je beginnen twijfelen. Heel leuk  8).
Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...