Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

VAERWEGH DOK

Gestart door janjozef, 21 augustus 2009, 13:57:42 PM

loebaske

Nog wel dat er een handleiding bij was voor de aannemer  ;) ;) ;)

OlivierV

Veelbelovende werken alweer!
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

SuSke

Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

loebaske

Klasse  ;) ;) ;)  Zo hoort het

RD25

François Nou , ik lees vanaf het begin : het is een prachtig werk . Gefeliciteerd en aanmoediging om je team . Ik begrijp nu waarom zij tot u zeggen dat u een kunstenaar ! Bedankt voor het delen van foto's .
excuseer mijn slecht Nederlands.
mijn oud werkplaats ....
'Het is gelukkiger te geven dan te ontvangen.'

SuSke

Bedankt Bernard, ik zal de pluimen donderdag uitdelen aan de andere clubleden die elke week ijverig meewerken aan de realisatie van de baan.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

SuSke

1,5u schuren en een grondlaagje verf verder



en hier wat zitten krassen en ook weer schuren  ???

Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

loebaske

Mooi resultaat, geduld word beloond...zeg dat aan de werkers hé Frans  ;)

SuSke

#233
Eersteling gemaakt van een leuk pakketje en even gepresenteerd op de baan  :) I like it




(ps: op de achergrond het nieuwe Puco-project in de club - meer info zie MTD Treinenclub)







Hoogte van de baan wordt aangepast naar 1,30m op tentoonstellingen, waardoor de horizonlijn op ongeveer 1,45m komt (en dat is toevallig het niveau van het spoor op de berm). De fries komt dan met zijn onderzijde op ongeveer 1,80m te hangen. Dus reuzen van 2.00m zullen een beetje naar beneden moeten kijken  ;) (zei hij die amper aan de 1,70m geraakt  8) ) Dit is ongeveer 15cm hoger dan de huidige opstelling van de baan om er aan te werken.


Ondertussen heeft een "verkeersdeskundige" het verloop van het autoverkeer op de baan danig in de war gebracht. Welke lijn is nu weer wat en waar moet er gezaagd worden en waar ook weer niet niet en zeker tot hoe ver...  8)




Zolang het maar resulteert in het plaatsen van een mooie antieke galerij,...



en waar zouden we die gaan zoeken zijn...  ::) :-X




Een uitdaging ??  8)  ;)

En hebben ons ook de bedenking gemaakt dat we nog maar een 35 weken voor onze volgende tentoonstelling hebben. Zullen ons reservegebit maar boven halen om een tandje bij te steken
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

loebaske

Vind je niet dat het dezelfde zijn die werken...of dezelfde zijn die met dat fototoestel rond lopen Frans  ;)
oeps, nu krijg ik het weer op mijne kop!!!!

In ieder geval zeer goed bezig en een ferme schone lichtkap !!!

Gerolf

Ferm doorgewerkt alweer  8)
Volgende week kom ik helpen (is gisteren door omstandigheden niet gelukt)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

SuSke

't is vrijdag, gisteren dus donderdag, dus is er weer wat gebeurd aan de baan :)







En ook een presentatie van een "galerij" (nog niet helemaal op haar plaats)



Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

loebaske

mooi resultaat, vergt allemaal tijd en geduld, mag gezien worden  :)

en Gerolf heeft komen helpen?? daarmee  ;)

Gerolf

Citaat van: loebaske op 07 februari 2015, 03:29:29 AMen Gerolf heeft komen helpen?? daarmee  ;)

Een héél klein beetje maar  ;)  ::)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

loebaske

Alle kleintjes helpen, al was het maar om de lege (bier)glazen weg te zetten dat ze niet in het straat beeld geraken  ;) ;) ;)