Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

AR 45

Gestart door eddy, 19 augustus 2009, 19:51:29 PM

raf

bedoel je de ramen die open kunnen peter
op de foto's die ik heb zie ik geen verschil maar ik zal eens beter kijken

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Peter

Inderdaad, de ramen die open kunnen zijn kleiner (alvast in hoogte) dan de andere.
Dat is te zien, op die foto, als je naar de afscheiding kijkt tussen het licht en donkergroen. Bovenaan is het iets moeilijker om te zien.
Met vriendelijke groeten
Peter

raf

peter een verschil van 3 cm ga je dat in model zien ????
das een paar 100 ste  mm dacht ik

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Peter

Denk niet dat je dat echt gaat zien maar je kan het beter vermelden, voor iemand ......
Met vriendelijke groeten
Peter

raf

ha ja was vergeten dat klinknagel tellers bestaan LOL
gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

GDE

Scherp gezien van Peter . Nu heb ik deze foto en andere uit het boek de reeks 43 van Nicolas edition eens bekeken . Zelf zit ik steeds naar andere details te kijken en die ramen waren me nog niet opgevalllen . Eigenlijk is het nog niet onmiddellijk een probleem . Zo te zien is de raamopening wel overal gelijk in de hoogte . Het verschil zit hem echter in de aluminium omkadering van die ramen die open kunnen. Hierdoor krijg je de indruk dat deze ramen net iets kleiner zijn dan deze die niet open kunnen . Het is wel een detail die ik nog niet haf opgemerkt maar zal het proberen over te brengen op mijn model  ;)

raf

zo vandaag de boegies kunnen inde silicone gieten
als deze uitgehard is dan kan de andere kant gedaan worden want het is een dubbele mal geworden
dan vrijdag de rest deeltjes in de siliconen
eindelijk eens tijd om iets aan de treinen te doen want door ziek en helpen van anderen is het dit jaar niet veel treinen geweest

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

GDE

De bougies van de 43 Raf ? K ben al benieuwd ze  :D t is hier juist van t zelfde Raf , constant ziek . M'n twee zonen nemen bacteriĆ«n mee van de opvang en t school en k mag ik ze dan hebben  :D

Johnnytrein

Geert neem jij alles aan wat ze meebrengen ???
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

GDE

Citaat van: Johnnytrein op 23 februari 2017, 07:37:41 AM
Geert neem jij alles aan wat ze meebrengen ???
meestal wel ,vooral van de baby . Want ik durf wel eens mijn allergie pilletjes vergeten te nemen en dan ben in rapper blootgesteld aan ziektes . Ondertussen leer ik die pilletjes wel minder te vergeten .  ;)

raf

ja hier hetzelfde en we moeten in de club zeer voorzichtig zijn want een van onze leden is zeer gevoelig voor infecties
jaren gelden een ongeval gehad en nu in een rolstoel
meer dood dan levend uit het water gehaald toen en dan heel veel antibiotica moeten slikken en nu helpt haast niets meer bij hem
weekeindje goes leverd hem een urine wegen infectie op en een griep aanval tegelijk
hij moest op het nippertje na naar het hospitaal
hopelijk is hij snel terug te been

dus die silicone neemt zijn tijd om uit te harden en liever een paar dagen langer wachten dan dat de mal naar de hemel gaat
kwestie dat zo een mal ongeveer 25 euro kost
en ik hoop met 3 mallen toe te komen om alle delen te kunnen maken

gr raf   
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Peter

Hier, sinds gisteren met middenoor ontsteking. Verdomd pijnlijke scheuten. Niet veel aan te doen buiten druppels in het oor en een watje erin.
Duurt bij mij meestal een dag of vijf.
Buiten wat lezen enz. weinig zin in wat anders.

Ter info: Goovers heeft gemotoriseerde draaistellen te koop die eigenlijk voorzien zijn voor zijn kappen van de Hld reeks 71, dus ik weet niet of die geschikt zijn voor een MW 42-43-44-45
Met vriendelijke groeten
Peter

vyncky

Citaat van: Peter op 23 februari 2017, 14:50:35 PM
Hier, sinds gisteren met middenoor ontsteking. Verdomd pijnlijke scheuten. Niet veel aan te doen buiten druppels in het oor en een watje erin.
Duurt bij mij meestal een dag of vijf.
Buiten wat lezen enz. weinig zin in wat anders.

Ter info: Goovers heeft gemotoriseerde draaistellen te koop die eigenlijk voorzien zijn voor zijn kappen van de Hld reeks 71, dus ik weet niet of die geschikt zijn voor een MW 42-43-44-45

en waar vindt je die?
in de webshop?

Yannick
Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)

Peter

#448
Je vind zowel de kappen voor de 71 als de gemotoriseerde draaistellen in zijn webshop.
Met vriendelijke groeten
Peter

SuSke

Maar die webshop is terug off-line wegens "herinrichten van de winkel"  ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.