Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

van oud lima rijtuig tot een resto nmbs!

Gestart door Binco, 19 augustus 2009, 15:41:49 PM

chef garde

#15
citaat:
Geplaatst door binco

citaat:
Geplaatst door chef garde

met de borstel geschilderd?



ja[:)]
beschik niet over een airbrush


Heb je dremel of deftig snij- en vijlmateriaal???  Dan zou ik die boord (onderaan, donkergrijs) onderaan ook meteen bijwerken.  Dat rijtuig van u heeft een lange "flap", terwijl het originele rijtuig er twee kortjes heeft ...

Binco

#16
citaat:
Geplaatst door chef garde

citaat:
Geplaatst door binco

citaat:
Geplaatst door chef garde

met de borstel geschilderd?



ja[:)]
beschik niet over een airbrush


Heb je dremel of deftig snij- en vijlmateriaal???  Dan zou ik die boord (onderaan, donkergrijs) onderaan ook meteen bijwerken.  Dat rijtuig van u heeft een lange "flap", terwijl het originele rijtuig er twee kortjes heeft ...



ik denk wel dat ik die flap ga laten hangen het stoort niet wat me wel stoort zijn die "bakken" zijn die er ook in werkelijkheid want dat is redelijk donker op de foto

chef garde

#17
Die bakken maken een model net mooi en afgewerkt.  Ik heb datzelfde rijtuig staan, maar dan van LS Models, en qua afwerking vind ik het ??ntje van mn mooiste rijtuigen!  Om uw model realistischer te maken zou je er in feite moeten kunnen voor zorgen dat die bakken niet evenredig lopen met je zijflanken, maar een stukje naar binnen geschoven zitten, onder het rijtuig.  

Enfin, zou en moet en kunnen, ge versta wel h?!?  Weer een pak werk, terwijl het eigenlijk gaat om een modelletje om eens "te proberen".  Het resultaat mag er zijn en we zien dat jij jou amuseert, en das 't belangrijkste!!

Binco

#18
stap6
we hebben de deuren een kleurtje gegeven en ook de blauwe lijn is aangebracht.[^]

[img=left]http://lh4.ggpht.com/_Pk-btciD9uU/SqztmB47dJI/AAAAAAAAAE0/c-lYfROEwTU/s512/Foto's-0002.jpg [/img=left]