ik word er moedeloos van

Gestart door argilla, 01 juni 2005, 10:36:53 AM

argilla

kijk , zoals u wel weet rij ik digi (roco) Maar..... ik heb een engelse wissel in . als je op de wissel kijkt dan is links boven 1 ; links onder 2; rechts boven 3; rechts onder 4 goed.
rij ik nu van links onder (2) naar rechts onder (4) afbuigend dus geen probleem. Doch rij ik van lo2 naar rb3 geeft de loc kortsluiting ( de beruchte streepjes die van en naar elkaar toelopen ja) Heb al vanalles aangesloten en het prob blijft Dwz ofwel gat lb1 naar rb3 Maar NOOIT van lo2 naar rb3 of lb1 naar ro4 overhoeks dus. Heb al gedacht als ik de wissel totaal isoleer en met en DPDT schakelaar zo maken is dit dan een oplossing ? OF.......beste forummers, zal KIS hiervoor een oplossing ooit brengen ??? ( Tony ..Tony waar ben je ???)
De wissel kan er niet uit want hij is een essentieel onderdeel van de straten. Ben het moe te zoeken en te zoeken en geen oplossing te vinden}:):(:(! Wordt er zo stilaan kwaad om Peco's engelse wissel Of zal een ander merk wel een oplossing bieden ( rij wel op code 75) Inschakelen van code 80 een probleem kwa hoogte rails ???
Enfin HELP HELP..........
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

n/a

En heb je het dan ook zo aangesloten als op onderstaande plaatje?
http://www.wiringfordcc.com/peco_electrofrog_crossing.gif

argilla

max uw oplossing ga ik eens proberen.Zoals ik al vermeld heb is  ( ook volgens uw opl.)  het totaal isoleren van de wissel een oplossing Bedankt Max ga direkt proberen zie ( alle direkt  moet nog gaan werken met de late post zal dus nacht werk worden heheheh[:D])
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

argilla

Alles opgelost met dank aan Max. Simpel maar goed Max ook de webstek is nu bij de favo gezet [:D][:D][8D]
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

argilla

Tony alles is oke en werkt, en is opgelost[:p] .Als je wil mag je dit item deleten Dank[8D]
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

tonycabus

Waarom goeie info "deleten", Marc?????[:I]
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)