Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

MSM 84

Gestart door Peter, 10 augustus 2009, 12:55:46 PM

Peter

Ja, ja, hier is ie ook aangekomen.
Weeral leesvoer voor de eerstkomende dagen. Eerst rap doorlezen en dan grondig de artikels lezen, en de foto's bestuderen.
Iets waar mijn oog toevallig op viel (heb het terug opgeraapt[:D]) was in die advertentie van de firma PierreDominique. Daar staat namelijk in dat er "nouveaute?s" zijn van Mehano.
Zijn die dan al terug aan het het produceren?? Dat was toch maar voorzien voor eind dit jaar.
Met vriendelijke groeten
Peter

eddy

Hier ook in de brievenbus,eens rap tussen de soep en de patatten doorgenomen.Ziet er veel belovend uit.Straks eens grondig lezen.
groeten Eddy[:p]

Klaas Zondervan

Toch niet te veel gesmost met je soep h?, want daar wordt het blad niet mooier van.[:)]

Gerolf

Ik hem intussen al een paar keer diagonaal bezien, en enkele bijdragen wat grondiger.
De Montevideo magazijnen: Een aangenaam weerzien met Luc Hofman [8D]
De industri?le diorama's: [:p] [:p] [:0] [:0] [:p] [:p]
Aankondiging minibaantjeswedtrijd: 45 man, vorige keer 60. Toen haalde ongeveer de helft "de meet", maar ik vermoed dat het nu wel meer dan 50% zal zijn (enkele bekende namen, waaronder veelbelovende).
De Picasso en het sporenplan: mooie combinatie [:)]
... en nu lees en bouw ik voort [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

dirkske

Ook hier zat hij in de bus.[:p]
Eerst een frisse douche, een hapje doen en daarna op m'n dooi? gemak mijn exemplaar ontdoen van de folie en laat me dan met rust[8D][:D]
[;)]
Je eigen baan, je eigen wereldje!

domie-o2

Hier in de West-Vlaanderen ook ontvangen!
M'n oprechte dank aan alle medewerkers!!!
Ik neem het overmorgen mee want dan vertrek ik voor 10 dagen naar het Zwarte Woud, m.b.p.naar Titisee.
Alvast vakantiegroeten,
Dominiek

MickeyMouse

citaat:
Geplaatst door domie-o2

...10 dagen naar het Zwarte Woud, m.b.p.naar Titisee.

Hier ook ontvangen...
Titisee, in mijn jeugd daar ook nog eens op verlof geweest. Staat op het programma om dat nu, 30 jaar later, toch nog eens opnieuw te doen.

Geert

Peter

Als je daar eens goed wil eten, neem dan de baan van Titisee naar Hinterzarten, niet de Bundesstrasse, maar de baan die van Titisee centrum langs het zwembad en de oevers van de zee loopt. Na ongeveer 2 km aan de linkerkant "Allemannenhof" en echte aanrader[:D][:D][:D]
Met vriendelijke groeten
Peter

tonycabus

ERRATUM:
Er is een foutje geslopen in de aankondiging van de CFL dubbeldekkers uitgebracht door de Luxemburgse G.A.R.:
Deze rijtuigen werden vervaardigd door HOBBYTRADE en niet door LS Models
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

argilla

deze morgend ( vrijdag en neen niet den 13) in de bus.Ziet er weer veelbelovend uit !
Hoe doen ze het , hoe doen ze het , telkens weer ????[:D]
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Gerolf

citaat:
Geplaatst door argilla
deze morgend ( vrijdag en neen niet den 13) in de bus.
Euh ... 't is nog maar donderdag, Marc [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

marctje

heb alles eens vluchtig overlezen en heb een foutje van de zetduivel ontdekt bij de deelnemers van de minibaan wedstrijd.

Mard moet eigenlijk Marc zijn, maar blijft fonetisch wel job gebonden[:D][:D][:D]
marc
Union Pacific and Amtrak models
a world on the other side of the ocean
Lid van de Westmalse Treinclub

Jurgen

citaat:
Geplaatst door Gerolf

citaat:
Geplaatst door argilla
deze morgend ( vrijdag en neen niet den 13) in de bus.
Euh ... 't is nog maar donderdag, Marc [;)]



Dus wel de 13de, maar geen vrijdag. [:D]

Ik heb hem nu ook. Wij hebben hier nu een jobstudent als postbode en die doet het dus h??????l kalm aan. Normaal ligt de post al in de bus rond een uur of 9, nu moeten we soms wachten tot 13 uur. Gelukkig regende het vandaag en wou hij precies iets rapper terug in het postkantoor zijn, het was "nog maar" 12 uur toen hij langs kwam.

Ach, ondertussen was ik al proper gewassen en geschoren en ik was zelfs al gaan wandelen met een vriendin en haar hond. Mijn dagelijkse portie beweging had ik dus ook al gehad. [:D]

En nu, rustig een boekje lezen. Welk zou dat nu toch zijn? [:o)]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Rochevalien

citaat:
Geplaatst door marctje

heb alles eens vluchtig overlezen en heb een foutje van de zetduivel ontdekt bij de deelnemers van de minibaan wedstrijd.

Mard moet eigenlijk Marc zijn, maar blijft fonetisch wel job gebonden[:D][:D][:D]



nog eentje: Frank Peeters ipv Frans [:)][:)]

Gerrit

Klaas Zondervan

Ik ga morgen eens in de winkel kijken of het in Nederland ook al gearriveerd is.
Anders volgende week in Belgi?, dan doe ik een rondje bij jullie op de fiets. In wat voor soort winkels verkopen ze MSM eigenlijk? Vorig jaar een paar tijdschriftenhandels binnengestapt, maar nergens MSM te vinden.