iets nieuw onder de zon

Gestart door loebaske, 09 augustus 2009, 12:17:25 PM

loebaske

Voor wie regelmatig het forum leest weet dat David al veel uit zijn freesmachientje getoverd heeft, nu gaat hij een stapje verder...
Dat heb ik gevonden op internet http://www.goovermodels.be/ en dat ziet er veel belovend uit;)



Gerolf

Zeker dat dit over David Goovaerts gaat? Volgens zijn profiel woont die in Beersel, het contactadres van goovermodels is in Duffel - toch een eindje van mekaar, h?.
Anderzijds: de overeenkomsten zijn wel iets t? groot om toch iemand anders te zijn...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

loebaske

Dat is snel Gerolf, maar ik heb een vermoeden dat het over David Goovaerts gaat, zal die anders eens een mailke sturen...

Peter

Ik ben er 100% zeker van dat het ons aller David is. De toekomst is in elk geval veelbelovend. David zal zelf wel alles aankondigen. Wij kunnen alleen maar blij zijn en zo'n initiatief aanmoedigen.[:D][:D]
Met vriendelijke groeten
Peter

loebaske

Het is onze David die uit zijn voegen barst[:)]
Nu afwachten wat de prijs betreft[;)] als die betaalbaar is zal zijn omzet ook uit de voegen barsten[:D][:D] en idd. we kunnen zo projecten maar aanmoedigen zoals Peter reeds melde...

doomslu

Ik ben op de hoogte van de plannen, maar we laten het aan David over om hiermee naar buiten te treden. [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Rochevalien

Het zou kunnen zijn dat "Goover" een samentrekking is van twee famillienamen,waarvan er ??ntje hoogstwaarschijnlijk onzeDavid is.De andere woont dan wellicht in Duffel.
Ik denk wel niet dat het getoonde model de Belgische goederenwagon is waarvan melding gemaakt wordt.
Wait and see,maar laat deze mensen daar z?lf maar mee naar buiten komen.

Gerrit

Jurgen

Tja, ik lees op die website in de PDF folder dat de autotransportwagen 0,63 cm lang is en ongeveer ? 199 zal gaan kosten. Lijkt me toch wat veel voor een wagen van minder dan een centimeter. [:D]

Afin, afwachten welke Belgische goederenwagen men gaat maken. Men laat ook al weten dat er volgend jaar meerder goederenwagens en een 1ste rijtuig zullen volgen. Ziet er veelbelovend uit.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

conducteur

Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

dgrr57

citaat:
Geplaatst door conducteur

pdf folder?


Ja, een PDF folder [:)]
Op Produkten clicken en dan krijg je DIT.

conducteur

citaat:
Geplaatst door dgrr57

citaat:
Geplaatst door conducteur

pdf folder?


Ja, een PDF folder [:)]
Op Produkten clicken en dan krijg je DIT.


Dankjewel, had nog niet door dat je op de afbeelding kon klikken
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

MARKLINRIJDER

Ok, ik geef even een reactie, niet om reclame te maken maar om alles te verduidelijken.

Ik ben inderdaad de drijvende kracht achter deze realisaties samen met een goede vriend van me.

Vanaf heden zal je me dan ook hier weinig of niet meer tegenkomen.

Maar weet wel dat ik altijd mensen wil en zal helpen.

Ik heb hier op het forum immens veel geleerd.  Allemaal TOFFE mensen met het hart op de juiste plaats.  Allemaal hetzelfde doel, met de nodige drive, het niveau van hun kennen en kunnen delen.

En dat is en moet blijven, net als voorheen.

En weet dat wij, Goover Models, het daar voor doen.

De rest zal je kortelings wel lezen op de website.

Groetjes,

David




Kees-Jan

David,

Gewoon hier blijven. Dat doe ik ook!

Groeten en tot snel[:)]!

Kees-Jan

conducteur

ze hebben precies hun wagon 100 keer uitvergroot, jammer was dat de prijs niet omgekeerd evenredig is aan de grootte[V][:D]
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Gerolf

Alvast succes met "Goover", David [^]
Hier weinig of niet meer komen? Als dat door tijdsgebrek is, kan ik het begrijpen [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw