Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Modelspoorforum

Gestart door Jurgen, 30 mei 2005, 16:09:53 PM

Jurgen

Hoe komt het dat ik de mapjes voor de onderwerpen niet in de juiste kleur te zien krijg? :(!
Ik bedoel dus, een geel mapje ook al zijn er nieuwe berichten geplaatst. Het kan ook omgekeerd. Als ik op een rubriek met een geel mapje klik, dan is er zogezegd ineens overal een reactie geplaatst.
Hoe komt dit? Een foute instelling op mijn PC ofzo? Het is nog maar een paar dagen zo.
Wat kan ik doen? (Buiten een nieuwe PC kopen, 8D kheb de mijne nog geen jaar.)
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Gerolf

Ik vermoed dat dit ook iets te maken heeft met het 'recente-onderwerpen-probleem' waarover het in een andere draad gaat. Blijkbaar heeft het 'systeem' last met het bijhouden van de datum van het laatste bezoek. Ik meen dat dat in een zogeheten 'cookie' wordt bewaard op ieders PC, maar daar lijkt dus een communicatiestoornis te bestaan.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

laurens66

dit heb ik ook af en toeraar en vervelend maar ik zal er mee moeten leven

JoVer

Rare toeren: ik ga naar dit topic op het forum (Algemeen) en heb 2 roze folders (dus met recente berichten) ik open dit topic, lees het en ga terug (back-button in bowser) en ...

opeens heb ik allemaal roze folders... raar. Of het aan de cookies ligt... Ik twijfel want het fenomeen is nog maar sinds een paar dagen bij mij waar te nemen.

[:D]En neen gasten... geen grapjes over roze [:I]folders en zo[:D]

tonycabus

Die twee hangen idd samen, en ik heb er voorlopig nog geen oplossing voor[:(].
We zullen er inderdaad even moeten mee leven.
Soms gaat het goed, soms niet....Ik zie misschien een relatie, en zoek dat even uit[;)]
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

Johnnytrein

Tony, Volgens mij zijn wij met zen allen te veel aan het posten en kan de server niet volgen. [:I] Johnny
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Havoc

Oef, dan ben ik niet alleen met dat probleem.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

françois

Hallo,

dacht al dat er iets met mijn optisch systeem niet in de haak was maar blijkbaar zit er daar in Schellebelle iemand met zijn kleurpotloodjes te knoeien.

Fran?ois.
 

tonycabus

Speelt hij met zijn, of met onze kleurpotloden?
Ne, het is definitely een Cookies-kwestie.
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

n/a

Ik gebruik Firefox en heb nergens last van. Alle mapjes zijn geel.

janjozef

Sorry met firefox blijft het bij mij juist hetzelfde

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Gerolf

Davy, het probleem is juist dat alle mapjes geel worden (geel = geen nieuws sinds het laatste bezoek, paars = bevat nieuwe berichten)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

laurens66

bij firefox gaat het hier wel goed en met internet exploder niet.

tonycabus

Ik heb "My IE2" en dezelfde grap, ook op het franstalige forum.
Op de hoofdpagina is de mapjeskleur soms OK, maar binnen de folders is plots alles "nieuw"[:(]
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

Bert

Ik heb dat probeem ook.