0-Forum VOORJAARSBIJEENKOMST 2005

Gestart door jossebe2000, 29 mei 2005, 20:47:40 PM

jossebe2000

16/04/05, hield 0-Forum zijn vergadering van lentes 2005 de foto's zijn beschikbaar via de volgende band http://users.online.be/~luc.borreij/0-forum/Agenda/20050416/index.htm
klikt op de eerste foto en diaporama zal automatisch beginnen

Gerolf

Schitterende foto's en schitterende modellen! Ik heb mijn ogen uitgekeken [8)][8)][8)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

erik de noorman

Prachtig gewoon.
Dat is toch allemaal geen zelfbouw ofwel?

Erik

jossebe2000

Exact onderneming HUBNER, LEMACO, RIVAROSSI, LIMA
zijn de trams en http://users.online.be/~luc.borreij/0-forum/Agenda/20050416/Foto04.htm
in integrale bouw

marctje

citaat:
Geplaatst door erik de noorman

Prachtig gewoon.
Dat is toch allemaal geen zelfbouw ofwel?

Erik

Ik kan met zekerheid zegen dat die vliegende hamburger wel degelijk zelfbouw is en dit zelfs door iemand van 90 jaar, deze persoon is namelijk lid van onze club waar deze foto's trouwens genomen zijn.
marc
Union Pacific and Amtrak models
a world on the other side of the ocean
Lid van de Westmalse Treinclub

tonycabus

Zoals Etienne "jossebe" al zei, de trams en die "kwik" zijn gebouwd door de "ouderdomsdeken", de (niet 97) maar toch 91-jarige (!!!) Heer Huybrechts.(Wat maken een paar jaar nog uit op die leeftijd?? Hij heeft geen Parkinson of Alzheimer, hij smost dus niet met zijn pint en vergeet ze ook niet[;)])
De man mag zich verheugen op bewondering alom, want ook nu bouwt hij nog!!!!!!!!!
Hier in gesprek met Jan "janjozef"
Hij bouwt veel met papier, om de rondingen van koppen en zo te maken. Daarvoor lijmt hij verschillende lagen in de juiste vorm op mekaar en dat wordt dan oersterk, zo'n 'sandwich'.


Hier nog wat werk van deze kranige man:





Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

Gerolf

Het gebeurt niet vaak dat ik niet weet wat te zeggen ... prachtwerk van die ouderdomsdeken!
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

marctje

Bedankt voor het plaatsen van die mooie foto's van onze Maurice en zijn materiaal (all?? een gedeelte dan toch).
marc
Union Pacific and Amtrak models
a world on the other side of the ocean
Lid van de Westmalse Treinclub

janjozef

Tony een opmerking onze Maurice wordt in september 91 jaar. Hij zal niet gelukkig zijn dat ge er al 97 van maakt. En ja dat is allemaal zelfbouw. Voor meer werk van Maurice het Stampen-Vertongen museum op de luchthaven van Deurne. Een groot deel van de daar vertoonde modellen van oude vliegtuigen is gemaakt door Maurice. echt de moeite waard. (ook de rest van dat museum over sportvliegtuigen).

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

tonycabus

SOOORRYYY![:(]
Ik heb dat verkeerd verstaan....Mijn stomme schuld !
Zeg Janjozef, geen persoonlijke aanvallen h?[:D]

Je deed er goed aan het andere werk van Maurice aan te halen!
Dat is zeker even zeer de moeite waard als zijn treinen en trams.
Ook hij mag ooit een museum krijgen, zaols Pieter Nombluez...
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

Johnnytrein

Tony wat zijn reinen? En inderdaad maar dan mag hij dat museum nu krijgen. Johnny
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

tonycabus

Allee Johnny, ne 'rein is ie' gelak nen 'ram.[:D]
Ik zit met een defekte vinger, op geslagen[:(!] om een remschijf van die oude Skoda te verwisselen[xx(]
En dat doet al dagen flink zeer[V]

Mijn linkerhand heeft nu een "spraakgebrek"[:D][:D]
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

Johnnytrein

Ja en als den Tony off topic mag dan ga ik uiteraard mee. Tony brave jongen weet ge na al die jaren nog niet dat ge een hamer met je twee handen moet vasthouden. Waar ben jij naar school geweest man man man. En als ge dan die hamer met twee pollekes vasthoud roept ge op schoonma om het stuk waarop je moet kloppen vast te houden. [:I] Johnny
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

jossebe2000

Goedendag
enkele foto van mijn materiel niets van buitengewoon goed van LIMA, RIVAROSSI is
EAOS van bij HUBNER












marctje

citaat:
Geplaatst door Johnnytrein

Ja en als den Tony off topic mag dan ga ik uiteraard mee. Tony brave jongen weet ge na al die jaren nog niet dat ge een hamer met je twee handen moet vasthouden. Waar ben jij naar school geweest man man man. En als ge dan die hamer met twee pollekes vasthoud roept ge op schoonma om het stuk waarop je moet kloppen vast te houden. [:I] Johnny

Zonder onbeleefd te zijn zou ik je willen aanraden je eigen slotzin eens van toepassing te nemen en inderdaad effe te zwijgen als je niets zinigs te zeggen hebt
bedakt alvast
marc
Union Pacific and Amtrak models
a world on the other side of the ocean
Lid van de Westmalse Treinclub