Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

knop 'recente onderwerpen'

Gestart door Gerolf, 29 mei 2005, 20:19:58 PM

Gerolf

Je kan inderdaad al met de 'recente onderwerpen' teruggaan, tot ... je zelf een reactie plaatst of ??n van je reacties bijwerkt. Dan lijkt het voor de 'recente onderwerpen' alsof je net ingelogd bent. De software-wizard moet nog wat verder toveren [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

JoVer

[xx(] Help: dat wordt echt onduidelijk als die icoontje steeds roze worden. Het maakt surfen op het forum ook minder prettig ...

Johnnytrein

Inderdaad ik hoop ook dat dit probleem gauw verholpen wordt nu den Tony welverdiende rust heeft gehad. [:D]Johnny
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Jurgen

Gaat dit nu eigenlijk nog verholpen worden?
Soms is het even zoeken om te kijken of er nu wel of geen nieuwe berichten zijn.
Beetje lastig eigenlijk. Op deze manier heb ik al een paar topics vergeten te bekijken. Dit terwijl er toch enkele interessante tussenzitten. Uiteindelijk valt mijn oog daar dan toch op, maar zijn er al zoveel reacties... Om dan alles nog fatsoenlijk te volgen.
Doe dus iets AUB. Ik word er eigenlijk een beetje gek van. (Voor zover dat nog niet het geval was [:o)])
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

laurens66

Ik ben het wel met je eens, zo had ik een paar die ik niet bekeken heb maar wel interesant waren, het probleem is dus zowel bij firefox als bij IE

Havoc

En ook bij Opera, Konqueror en Mozilla. Maar niet altijd... Enkel Lynx heeft er geen last van [;)]
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Gerolf

Ik ben het intussen al gewoon geraakt om niet meer 'sinds laatste bezoek' te selecteren, maar 'de afgelopen x uren of dagen'. Het is minder precies, natuurlijk, maar toch te doen.
Het zou wel handig zijn als die knop het terug zou doen.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

guy holbrecht

gerolf, en alle anderen,

die knop heeft het bij mij nog nooit laten afweten. die werkt al sinds het begin van het nieuwe forum naar behoren. Zou het niet liggen aan de wijze waarop je eigen pc beveiligd is?

Groeten,
Guy

laurens66


Havoc

citaat:
Zou het niet liggen aan de wijze waarop je eigen pc beveiligd is?


Geen enkele beveiliging op mijn pc. Enkel geen "third party cookies".
Met vakantie voor onbepaalde duur.

erik de noorman

Bij mij werkt de knop bij het ene onderwerp wel en bij een andere niet.

Erik

janjozef

ik gebruik die knop niet meer ik onthoud gewoon wanneer de laatste maal was dat ik op het forum zat en kijk gewoon naar de nieuwe onderwerpen, iets moeilijker maar juister.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

tonycabus

Bij mij (ik gebruik My IE 2 ipv IE van MS) is dat zolas bij Erik.
Ik kijk gewoon naar de data en klik...
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)