25.5 trek en duw?

Gestart door the_gold, 18 juli 2009, 20:43:15 PM

the_gold

Ik vroeg me af of er ooit een 25.5 in dezelfde samenstelling gereden heeft zoals bvbde 3 m2 rijtuigen met een normale 25 van marklin of de locs van de reeks 25 ooit trek en duw treinen gereden hebben met dezelfde samenstelling?

Hebben deze locs 25.5 ooit met m2 rijtuigen gereden met de stuurpost voor de E-locs?

The_gold

Anarchy

#1
Waarom spreek je in de topictitel van de 25.5? De reeks 25 reed in TD met de M2. Maar de 25.5 niet

the_gold

#2
Sorry voor de verwarring, Ik vroeg me dus af of het mogelijk was dat een 25.5 met een trek en duw m2 combinatie kon rijden?

Sicco

#3
citaat:
Ik vroeg me af of er ooit een 25.5 in dezelfde samenstelling gereden heeft zoals bvbde 3 m2 rijtuigen met een normale 25 van marklin of de locs van de reeks 25 ooit trek en duw treinen gereden hebben met dezelfde samenstelling?

Nou je bericht wordt er na de wijziging niet bepaald duidelijker op[:D] Wat was er mis geweest met iets als: Konden de locs reeks 25.5 ook trekduw met M2 rijden zoals de gewone 25?

25.5-en zijn pas eind jaren negentig voorzien voor trekduwverkeer met M2, maar dan voor Lovers Rail. Bovendien zijn ze als zodanig nooit gebruikt

25.5 heeft w?l op kleine schaal in de normale dienst met M2 gereden (maar dus niet trekduw)

groeten Sicco


the_gold

#4
Dat ging inderdaad beter geweest zijn[;)]

Bedankt voor de uitleg !

Groetjes