't Is Kermis ...

Gestart door Gerolf, 06 juli 2009, 13:00:57 PM

doomslu

citaat:
Geplaatst door Metpetergaathetbeter

citaat:
Geplaatst door Havoc

over hetzelfde hebben. Gezien volgens vele studies mannen zoveel eraan denken moet het wel hetzelfde zijn. [



Treinen ???[?][:0]

Groeten Peter[;)]

[:D][:D][:D]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

Luc, you have got mail !

Groeten Peter[;)]

Havoc

Tuurlijk, wat anders? [:I]
Met vakantie voor onbepaalde duur.

swarol

citaat:
Geplaatst door Gerolf




Daarom heb ik de botsauto's momenteel "geparkeerd". De kraam plaats ik zeker wel, maar rijdend?
Misschien, als er nog tijd voor is half oktober. Dat ding heeft me al teveel tijd gekost, en ontgoocheling. Dus nu even niet.

[;)]


hey gerolf, van een ding kan je zeker zijn, dat je veel hebt opgestoken en geleerd met de botsautotjes
Als de trein niet rijdt... kan hij ook niet te laat komen... Groetjes Swa

Gerolf

Niet zo fotogeniek, maar wel nuttig:



Voeding en galvanisch gescheiden schakelaars voor de MP3'kes. Allemaal samen geven ze een leuke kakafonie [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Gerolf

#710
Tijdens de forumpanne heel wat kunnen doen, dus even een update:

Een hommage aan mijn nog niet zo lang geleden, plotseling overleden broer:

Behalve (vroeger) spoorwegmodelbouwer (van hem heb ik de microbe) was hij ook een begaafd schilder. Een mini-expo op mijn expo-minibaantje vond ik dan ook gepast  ;)

Iets er voor gebouwd: een kleine attractie:

(fotooke aanklikken zou een filmpje moeten opleveren)

Meer foto's op deze pagina van mijn webstek, onderaan
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

erik50

Logica brengt je van A naar B. Fantasie brengt je overal.
Groeten Erik.

Paulogic

Ja man... en dan zeggen ze dat ik 'iets mankeer'... ik ben geloof ik niet alleen.
Prachtig. Mocht ik niet weten dat het een schaalmodel is, zou je denken dat het echt is.

De ode aan uw broer : knap gevonden, mooi gedaan en zeer respectvol.

Zo te zien is 'kunst' jullie ingegeven.

Vraagje : wat is dat ijzerdraadje aan die lamp ? Of zie ik iets niet ?
mvg,
Paul(ogic)

gardevil

Gewoonweg uit de Kunst (met GROTE K) !!!!!
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

just4fun

SCHITTEREND!
De poppenkast heeft m'n voorkeur (vroeger heb ik met zo'n kast nog het Nederlandstalige gebied afgereisd  ;) ).
Ook de tentoonstelling is een prachtige hommage aan uw broer Walter. Wel iets meer plaats voorzien tussen de schilderijen. Om een schilderij goed te kunnen bekijken is het aangenaam om er ver genoeg vanaf te kunnen staan (en dichtbij voor een detail te bekijken). Dit gezegd door een tentoonstellingbezoeker die ik wel eens probeer te zijn.
Maar 'k val in herhaling: SCHITTEREND!
Paul

Michiel

Gerolf, ik vind jouw homage aan je broer Walter subliem, haast ontroerend. Terecht een plekje op dit kunstwerkje, om later mee te nemen naar je vaste baan. Is hij steeds aanwezig, al is het in gedachte. Erg mooi.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Gerolf

#716
Bedankt voor de aanmoediging, mensen. Ik doe (in allerijl, maar voorzichtig) voort
Citaat van: Paulogic op 06 september 2012, 11:47:26 AM
Vraagje : wat is dat ijzerdraadje aan die lamp ? Of zie ik iets niet ?
Dat is een imitatie-laddersteun (die ze dus vroeger gebruikten om dergelijke gaslampen aan te steken)
Maar toegegeven, die lamp heeft al enkele tikjes gehad - moet ik eens terug op zijn plaats buigen  ;)

update: "the artist", zijn werk en model staan er bij:
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Metpetergaathetbeter

Echt (kunst)academisch gevonden, Gerolf, bovendien een fraai eerbetoon aan je overleden broer, ik ben zeker dat hij heel tevreden van hierboven meekijkt met wat zijn jonger broertje hier presenteert!
Groeten Peter  ;)

Paulogic

Hehe... het schilderij 'man met baard en open hemd'... ben jij dat Gerolf ??

;D De bureaustoel waar het model in zit... kleine hint naar het personeel van het stadhuis??? : "hier wordt wel gewerkt" ;D
mvg,
Paul(ogic)

Gerolf

Citaat van: Paulogic op 06 september 2012, 20:17:01 PMHehe... het schilderij 'man met baard en open hemd'... ben jij dat Gerolf ??
Nee, toch niet. Dat is Walter zelf (vroeger), net als dat rode schilderij waar "hij" aan werkt.
Achter dat schilderij is een portret van mijn vader (witte baard).
Een portret van mij (jongere versie) staat op de achterste rij rechts, niet zichtbaar op deze foto's.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw