Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

help me - wat is er beter 3 rail of 2 rail .

Gestart door giovdk, 03 juli 2009, 19:32:44 PM

giovdk

ik heb een vraag

ik ben eens aan het denken .

wat is er beter 3 rail of 2 rail .
met 3 rail kan je de trein doen keren kan je dat met 2 rail ook?

mvg giovanni

eddy

Hoi,wat bedoelt U met keren?Een keerlus mischien?In dat geval is het met 3-rail gemakkelijker dan met 2-rail.Maar daar bestaan hulpmiddelen voor die deze schakeling mogelijk maken.

groeten Eddy

conducteur

99,99% van alle merken is compatibel met elkaar, die 0,O1% is marklin. Dat wil dus zeggen dat er veel meer keuze is bij 2rail. Anderzijds maken de 2-rail merken meestal een marklin versie.
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Sicco

NOGMAALS het vriendelijke verzoek nu eens in het onderwerp te zetten WAT je zoekt of wilt weten en niet d?t je wat wilt weten of hulp wil. Reden: nu kan iedereen telkens weer opnieuw het topic gaan openen om te kijken waar het over gaat en als iedereen het zo doet hebben we alleen maar hele topiclijsten vol met 'ik heb een vraag', 'help me', 'op zoek' etc....

Gerolf

Groot gelijk, Sicco. Ik heb de titel alvast aangepast.
Nu ben ik nog aan 't twijfelen of de rubriek wel klopt: is dit een denkpiste of een beginnersvraag [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

loebaske

Giovanni, in Brugge is er een geweldige club, ga daar eens langs en veel van je vragen zullen beantwoord worden...

AtMoPo

citaat:
Geplaatst door giovdk

ik heb een vraag

ik ben eens aan het denken .

wat is er beter 3 rail of 2 rail .
met 3 rail kan je de trein doen keren kan je dat met 2 rail ook?

mvg giovanni



al eens aan een monorail gedacht[?]
AtMoPo

giovdk

ik denk dat ik ha verder doen met k-rail.
met dat ik al zooveel c-rails heb hoed voor mijn schaduw station
en de boven kant doe ik in k-rail

mvg giovanni