Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

verpakking msm

Gestart door treinvirus, 16 juni 2009, 22:41:43 PM

Jurgen

#30
Sinds een paar maanden zit mijn magazine in een andere plastic verpakt. Voordien kon het binnen de plastic nog verschuiven en was het plastic steeds geopend vooraleer het in onze brievenbus stak.

Nu zit de plastic strak rond mijn MSM en heb ik dus ook geen probleem meer met een opengescheurde plastic.

Ik ben dus meer dan tevreden met de nieuwe verpakking. Misschien heeft centauri167 de laatste maanden gewoon pech gehad met de levering van zijn magazine.

Anders moet MSM in het vervolg de magazines persoonlijk gaan afgeven onder politiebewaking in een gepantserde wagen. Dat is pas een idee. [:D]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

swa

#31
Wil je met zekerheid van het probleem "beschadigd nummer" af zijn, koop hem dan in de toekomst in de krantenwinkel.
Probleem opgelost.

JurgenM

#32
Zelfs de reis naar Nederland heeft MSM84 in het strakke plastic jasje prima overleefd! En deze MSM doet er toch 2 tot 3 dagen langer over dan in Belgi?.[:(]
Normaal haalt mijn vrouw MSM al uit de verpakking, afgelopen zaterdag niet. Ik dacht zelfs dat de uitgever al naar dit draadje had 'geluisterd'[;)], want de plastic verpakking is stevig en zit strak om de MSM, zoals Jurgen (hallo naamgenoot) schreef.
Vroeger was de folie dunner en scheurde inderdaad makkelijker, wat mij betreft op dit moment geen klagen. [:)]
Groet,
JurgenM

doomslu

#33
Ik heb er vandaag ook extra op gelet en vind de verpakking toch wel stevig. Is er iets gewijzigd? Ik weet het niet, want net als Jurgen ligt MSM al uitgepakt klaar als ik thuiskom.
In ieder geval zal ik er eind deze week, op de redactievergadering eens over spreken met de uitgever.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

doomslu

#34
citaat:
Geplaatst door centauri167

citaat:
Geplaatst door Gerolf

citaat:
Geplaatst door centauri167
...den boom in.
Dat soort taal? Wederzijds dan [V]



Verdedig je broodheer maar met gedeeltelijke citaten.
Feit blijft dat ze door hun slechte verpakking weinig respect tonen naar hun klanten toe.

Voor iedereen die het nog niet wist: er is geen enkele redacteur in dienst van Modelspoormagazine. We zijn allemaal, zonder uitzondering, amateurs die er nog een "normale" job bij hebben. Het is een hobby voor ons.

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Gerolf

#35
Merci voor de moeite, Luc, maar iemand die dat soort taal op ons forum hanteert is eigenlijk geen reply waardig.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

eric

#36
Zeer goede toelichting Luc.
Morgen ga ik er nog trachten eentje de grens mee over te smokkelen zonder beschadiging.
Als die beschadigd geraakt dan heb ik het zelf gedaan.
Maar om eerlijk te zijn, in het verleden is het al wel anders geweest.
Plastiekske kapot en de club zij niks maar dacht wel[?][?][?]
Mijn eerder reactie was ook niet erg positief maar ik heb intussen een nieuwe deur met natuurlijk ook een nieuwe brievenbusklep en als dat de reden kan zijn, wie weet, dan is het aanpassen naar de normen van de Post h?.
Let erop dat de opening van de gleuf minstens 23 cm breed en 3 cm hoog is.

eddy

#37
Awel Luc,dat wist ik niet,allezins CHAPEAU voor U en de andere medewerkers.U en de anderen offeren hun vrije tijd belangeloos op om onze hobby te voorzien van in mijn ogen een KLASSE BLAD.

laat de apen maar in de boom zitten,ik weet wel beter.

groeten eddy

centauri167

#38
citaat:
Geplaatst door Gerolf

Merci voor de moeite, Luc, maar iemand die dat soort taal op ons forum hanteert is eigenlijk geen reply waardig.



Als je niet meer mag zeggen dat een firma die iets verandert, ten nadele van ( sommige ) klanten, niet vergeten dat ik dit topic niet gestart ben, den boom in kan, dan zitten we in een dictatuur en niet in een open-forum.
Ik had U hier niet persoonlijk mee aangevallen, tenzij het idee van de nieuwe folie soms van U kwam.

Ik ben niet diegen die het citaat van een ander gedeeltelijk gebruikte om een totaal verkeerde indruk te geven.

Als ik dan zo'n " soort taal " heb gebruikt waar U het duidelijk moeilijk mee hebt, verwijder mijn account dan maar, aan hypocrieten heb ik geen boodschap.

janjozef

#39
Bon eindelijk deze zever opgelost verwijder onze vriend en we kunnen weer lekker gezellig mekaar op de kap zitten [:D]

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

jakke

#40
Zo lang mijn abo al loopt nog nooit geen beschadigde verpakking rond het magazine gehad . ( hout vasthouden )
Zal dit een probleem van de regionale postuitreiking zijn ?

Wisselstromer via computer ,met belangstelling voor Belgische modellen

doomslu

#41
citaat:
Geplaatst door janjozef

Bon eindelijk deze zever opgelost verwijder onze vriend en we kunnen weer lekker gezellig mekaar op de kap zitten [:D]

Jan

Gewoon laten afkoelen. Het komt wel in orde. [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

chef garde

#42
citaat:
Geplaatst door centauri167

citaat:
Geplaatst door Gerolf

Paul "centauri", ik zou toch echt eens met iemand van het plaatselijke postkantoor gaan praten [;)]
Stevigere kunststoffolie: ik denk wel dat "ze" dat in Schellebelle intussen gehoord hebben [}:)]



Een firma die geen kwaliteit wil leveren aan zijn klanten door te besparen op de verpakking kan voor mij den boom in.

 Van mij niet!!  Want sterkere verpakking = hoger abonnementsgeld.

just4fun

#43
Ik ben abonnee van het allereerste uur en heb nog nooit problemen gehad met de verpakking van MSM (en deze is verschillende keren veranderd). Het ligt blijkbaar echt wel aan de plaatselijke bedeler.
Paul

doomslu

#44
citaat:
Geplaatst door just4fun

Ik ben abonnee van het allereerste uur en heb nog nooit problemen gehad met de verpakking van MSM (en deze is verschillende keren veranderd). Het ligt blijkbaar echt wel aan de plaatselijke bedeler.
Paul

Wellicht wel. Toch heb ik het gegeven vorige week tijdens de redactievergadering aangekaart. Men heeft mij beloofd om eens te horen bij de drukkerij of er al dan niet een probleem is.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *