Mol-Cargo : het is begonnen.

Gestart door ERVIN, 15 juni 2009, 21:43:12 PM

just4fun

Citaat van: ERVIN op 24 mei 2014, 21:39:50 PM
Alléé Paul , en je bent geen goededag komen zeggen , jammer.
Ik was er wel overdag en om te werken, 't was ook snelsnel beslist dat ik Mol aan moest doen.

Nsloc

Ervin ik heb allebei je draadjes gelezen jammer dat sommige foto's het niet meer doen. En heb nergens een spoorplan gezien. En wat een oppervlakte voor een baan daar zal menige modelspoor bouwer van dromen.
Hoop dat je nog verder gaat met je bouwveslagen te posten.

er is niks mooiers dan modeltreinen

D_Loc

Citaat van: modeltreinbart op 21 april 2013, 23:37:25 PM


Speciaal voor Ervin , deze had ik nl. een tijdje geleden voorbij gereden met de vrachtwagen.
Gisteren kwam ik er één met oplegger tegen toen ik naar huis fietste, die moest dus even op de foto:


Ik moest wel snel zijn wat hij reed juist weg toen ik de foto maakte.
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

ERVIN



ERVIN

@ Metpetergaathetbeter , waar blijf je het toch allemaal vinden? :)

Misschien toch maar eens ééntje bestellen , mag hier eigenlijk niet ontbreken. ;)

Metpetergaathetbeter

je moet gewoon google afbeeldingen Herpa Mol Cargo intikken en zodoende  ;)
trouwens met Google afbeeldingen met een beschrijving zijn eerlijk gezegd vele dingen te vinden ;)

modeltreinbart

Tenzij je gewoon decals kan afprinten en dan kan je een traktor en oplegger naar keuze bekleden.
Bij TL decals hebben ze ook nummerplaten van alle landen.
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

ERVIN

Qua verlichting is de containerterminal zo goed als klaar , enkel de 2 grote blauwe containerkranen dienen nog verlichting te krijgen , maar dat is voor later.

Zo ziet het er nu uit , met dank aan Erik ( eve) voor de schitterende masten.  ;)

Overzicht foto containerterminal Mol-Cargo by Erwin Janssens, on Flickr

Mol-Cargo at night. by Erwin Janssens, on Flickr

evan

Mooi, net de sfeer van Combinant te Antwerepn.
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

loebaske


"En dan was er licht"

Geweldig sfeerbeeld ;)

C.B.

Hola , netjes zeg  , hé hé , ik was het ook aan het denken,  ziet er bijna net zo uit als de Combinant terminal in Antwerpen.
Groetjes.
Claudio.

Koen

Prachtig gedaan. Geeft direct een speciale sfeer. Mol-Cargo by night  :D.

Mvg
Koen

Nooit te oud om te leren

SuSke

Mooie sfeer Erwin, dat licht aardig op.

Alleen de plaats van je masten ?? Staan die nu tussen de portaalkranen ??  ??? ???
dan zullen ze niet lang overleven als er met die kranen over-en-weer gereden wordt  8)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

ceuleer

Citaat van: ERVIN op 13 oktober 2017, 09:32:58 AM
Qua verlichting is de containerterminal zo goed als klaar , enkel de 2 grote blauwe containerkranen dienen nog verlichting te krijgen , maar dat is voor later.

Zo ziet het er nu uit , met dank aan Erik ( eve) voor de schitterende masten.  ;)

Amai, mooi, zeer mooi.  8)