Mol-Cargo : het is begonnen.

Gestart door ERVIN, 15 juni 2009, 21:43:12 PM

Koen

Toch fantastisch wat je al bereikt hebt op je baan. Machtige schoon met de bovenleiding!
Je baan wordt knapper met de dag  :).

Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

bruureke

Echt de moeite, filmpjes doen zoveel meer dan foto's.

Metpetergaathetbeter

om toch een beetje jaloers op te worden ! ;)

Groeten Peter ;)

Steam.N

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 22 mei 2014, 22:57:45 PM
om toch een beetje jaloers op te worden ! ...

Eeen BEETJE maar ? 
Verdomd mooi !!!
Knap gedaan, van de twee heren  :)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Nonkelronnie

Erwin en Evan,

Fantastisch werk. Bedankt!!!

evan

In alle geval graag gedaan, maar bijna alle eer naar Erwin want het is zijn baan en heeft deze dan ook zelf ontworpen en gebouwd.  Ik heb enkel geholpen qua bovenleiding.

Groetjes
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Dirky

Aan 't zoeken geweest naar een passende term naast mooi, realistisch ogend... en "elegant" lijkt de lading te dekken!  ;)

Top werk! :)


Metpetergaathetbeter

Citaat van: Steam.N op 22 mei 2014, 23:00:36 PM
Citaat van: Metpetergaathetbeter op 22 mei 2014, 22:57:45 PM
om toch een beetje jaloers op te worden ! ...

Eeen BEETJE maar ? 
Verdomd mooi !!!
Knap gedaan, van de twee heren  :)

Wat ik wou zeggen daarmee dat het hen (Ervin in het bijzonder)heel gegund is, niet van die ziekelijke jaloersheid, trouwens die baan mag men steeds meteen hier komen afzetten, je wel haasten want om 12.00 moet ik door, dien nog te werken ! ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Groeten Peter ;)


Michiel

Het blijft een baan waar ik steeds weer met plezier en geboeid naar kan blijven kijken. Een leuk filmpje met voor mij de absolute climax wanneer de 2 HLD62's in treinschakeling vertrekken en de zware ertstrein in beweging brengen. Heerlijk!
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Gerolf

Ik heb er ook van genoten. Dit wordt steeds mooier  8)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

ERVIN

Dank U wel mannen voor de positieve feedback , en dank U voor de producer van dit mooie filmpje.  ;)

Het gaat hier ondertussen erg traag , dat komt enerzijds omdat wij beide met een héél druk werkschema zitten , en anderzijds omdat de afstand tussen Evan en mij ook behoorlijk is , ik woon gewoon in de verkeerde hoek van België.  :(

Net hetzelfde probleem met andere zaken waarmee ik mee bezig ben , ik heb nog een hoop flex-rails nodig , zou graag verder werken met mijn scenery , maar om deze spullen te gaan halen in een modelbouwzaak is telkens een autorit van dik 2 uur , en daar ontbreekt momenteel de tijd en de zin voor om deze dingen te gaan halen.

Niemand zin om ergens in de Kempen een deftige modelbouwwinkel te openen?? :D

Michael

Erwin je kan ook de post de dingen laten bezorgen, kost een klein beetje extra maar wel een hoop tijd winst.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Metpetergaathetbeter

Ervin, wie gaat er nu in het hol van Pluto gaan wonen ook ?

Een oplossing zou bv. kunnen zijn dat je je materiaal laat meebrengen naar een beurs, anderzijds is er hier een  beurs waar bv één winkelier wordt geweerd omdat er andere winkelier sponsert, of dit een op lange termijn een goede zaak is is zeer de vraag ?

Zulke kortzichtige visie zorgt er voor dat er minder belangstelling is voor die beurs, ik kende heel wat mensen die zeiden niet te gaan want ............................mag daar toch niet komen ! Want die zouden artikelen kunnen laten meebrengen zodat ze niet naar de andere kant van Belgie hoeven ! Uiteindelijk één rit gespaard en één bezoeker meer op de beurs !

Groeten Peter ;)



just4fun

Citaat van: ERVIN op 23 mei 2014, 19:59:24 PM
... ik woon gewoon in de verkeerde hoek van België.  :(
...
Je woont in een erg mooie hoek van België!
Deze week was ik voor prof-redenen in jouw buurt en 't was daar fijn vertoeven ...
Paul

ERVIN

Alléé Paul , en je bent geen goededag komen zeggen , jammer.