Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Mol-Cargo : het is begonnen.

Gestart door ERVIN, 15 juni 2009, 21:43:12 PM

Paulogic

Erwin... ik zou bijbouwen jong. Nog enkele 4kante meters en je
kan concurreren met Railz en anderen. Gat in uwe muur en een
paalconstructie in uw tuin en lopende meters baan bij.[:D][:p][8D]
Als je dan personeel zoekt... ik ben paraat.
mvg,
Paul(ogic)

Gerolf

Dat ziet er niet verkeerd uit [8D]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

ERVIN

Merci mannen.[;)]

@Johan Poelmans , het is een slechte gewoonte geworden van mij , doorheen de jaren ben ik meer en meer gaan houden van vuile , intensief gebruikte locs en wagons , dus al mijn materiaal krijgt een verweringsbeurt als ze hier op de baan komen.

@Paulogic , gene paniek , begin september komt er nog een ruimte vrij , maar die zal niet op palen komen te staan , maar gewoon op mijne zolder , ik ben die nu aan het verder isoleren , en dat extra personeel kan ik eigenlijk best wel gebruiken( hint hint) , maar daarover binnen een dikke maand meer.[^]

Binco

Leuk gebouwtje [8D]

Voor dat personeel, wat denk je van Jobstudenten Erwin ... [;)][:D][:D]

janjozef

Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

evan

Weldra een nieuwe attractie in MOL.

"Mini Cargoland"

Knap hoor en bovendien disciplinair!
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

ERVIN

Nachtelijke opname in de buurt van de kolen-terminal , de 7771 geniet van zijn welverdiende rust.[^]



En de Rail4Chem voert ondertussen nog enkele rangeringen uit.


railman56

foei erwin: de 7771 laten rusten op een oversteekplaats [}:)][}:)]
kan je dat voetpad niet wat nivelleren? je preisermannetjes zullen je eeuwig dankbaar zijn.[;)]
je gebouw en dito omgeving zijn weeral om van te snoepen.
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

ERVIN

Dank je wel Railman56 ( Marc)[;)]

Johan Poelmans

Ja ziet er behoorlijk indrukwekkend uit (alweer). Maar inderdaad, meestal is de ruimte tussen de rangeersporen opgevuld met fijne grind. Logisch gevolg is dat je voetpaden genivelleerd zijn, en vooral dat bij rangeringen het personeel geen hordelopers moeten zijn ;)

Deze heb ik net van flickr geplukt ter illustratie. Wel nog wat onkruid bijdenken [:D]
http://www.flickr.com/photos/peterbarzeele/4486789021/
 

bollen neus

Schone foto's en zeer nachtelijk.[:)]

Metpetergaathetbeter

Bij onze Franst. collega vond ik een gebouw(tje?) dat ook wel eens niet zou misstaan op je baan :
http://www.trainminiaturemagazine.be/newforum/topic.asp?TOPIC_ID=6682
Groeten Peter[;)]

ERVIN

De werken gaan nog steeds door in Mol-Cargo , hier zie je één van de nieuwe aanwinsten , de Class 66 PB03 , nu nog in opzending met de PB19  , maar na de nodige test-ritten gaat hij hier container-treinen slepen.



Terwijl de zware goederentrein voorbij dendert zijn de mannen van Infrabel druk bezig met het oplossen van een probleem...




TBCédric

Nice, echt nice!! Mooie loc en lay-out!!!!!


groeten de cé
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

railman56

die mannekes van infrabel gaan in een lege kast niet veel kunnen oplossen denk ik  ;)
dieven op bezoek gehad in mol cargo?
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn