Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Lux kuissystemen

Gestart door svvander, 24 mei 2005, 12:38:39 PM

svvander

Sinds kort worden de producten van lux via "Het spoor" uit Heverlee (Leuven) verkocht. zie www.hetspoor.be
Deze producten zijn echter vrij prijzig... iemand een idee waar deze goedkoper te koop aangeboden worden?
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

n/a

Prijzen zijn niet goedkoop, maar ook niet peperduur. De goedkoopste Lux stofzuiger voor Marklin zal je niet vinden in Belgie beneden de 90 a 95 euro. Op de Duitse webwinkels misschien?

locomotion

Ik vind het knap dat Het Spoor zeer snel inspeelt op het artikel in Modelspoormagazine. Dit bewijst dat hij alles doet om zijn klanten tegemoet te komen. De prijs zal niet veel hoger liggen dan je in Duitsland betaald. En als het meer kost, dan kun je daarmee waarschijnlijk de portkosten niet betalen, en zeker niet de service krijgen.
En zo hoog liggen deze prijzen nu ook weer niet. Je krijgt er een zeer degelijk kuismachien voor in de plaats. Als ik je een tip mage geven, kies dan voor de faulhaber versie. Digitaal is dan niet noodzakelijk.
Locomotion

marctje

Ook eens rondneuzen op grote beurzen, hier kan je soms bij lux zelf kopen wat dan misschien weer in de prijs wordt vertaald.Ik denk dat ze wel in Utrecht zullen staan
marc
Union Pacific and Amtrak models
a world on the other side of the ocean
Lid van de Westmalse Treinclub

svvander

Heeft er eigenlijk al iemand zulke stofzuiger of slijpmachiene is zijn bezit? En zo ja, tevreden?

Ik heb ook willen zien dat er een goed systeem bestaat voor het reinigen van wielen. Lijkt me wel wat![}:)]
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

locomotion

De stofzuiger is een echte aanrader. Dat spul werkt echt goed. Ik kan het niet beter met mijn stofzuiger, omdat dit altijd nog andere spullen dreigt op te slikken. Een nog een voordeel, je hoeft geen stofzuigerzakken te vervangen.
De slijpmachine heb ik niet, en ik zie er persoonlijk ook het nut niet van in. Daarvoor zijn voldoende andere alternatieven.
Locomotion

n/a

Stofzuiger is een aanrader inderdaad. Hij doet het erg goed.