Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

MSM 83

Gestart door doomslu, 08 juni 2009, 21:47:23 PM

MARKLINRIJDER

Suske,

Je kan door het nummer te tonen, de korting opstrijken.

Groetjes,

David

prulleman

of een extra nummer kopen[:D][:D][:D][:D][}:)][;)]

Jurgen

citaat:
Geplaatst door SuSke

Enig minpunt: De plaats van de kortingsbonnen - je moet er twee artikels voor in flarden snijden, 1 keer in een foto, 1 keer in de tekst. Zetfoutje ?? , maar wat is het nut dan van de bon ??
Ik betaal dan wel iets meer aan de kassa.




Jij had duidelijk het draadje nog niet gelezen. [:D]
Ik had dezelfde vraag en Luc had ze al beantwoord. [;)]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

conducteur

inderdaad, veel lees- maar weinig doenummer. Het mag toch niet onderdoen voor andere nummers.
Ik moet eens mijn zelfgemaakt alarmsysteempje in de brievenbus bouwen, zodat als de facteur de brievenbus opendoet er een alarm afgaat. zo weet ik dat er post is. Blijkbaar lag het nummer al een paar dagen op de salontafel(=zeer rommelig, mijn broer en mijn ouders lezen graag boeken kranten en tijdschriften (humo,knack)) voor ik het had gevonden
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

doomslu

citaat:
Geplaatst door janjozef

euh ik zou eerder zeggen aan alle medewerkers : jullie hebben nu 2 maanden dus het volgende nummer moet een spetterend nummer worden [;)]

Slavendrijver! [:D]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

René

citaat:
Geplaatst door conducteur


Ik moet eens mijn zelfgemaakt alarmsysteempje in de brievenbus bouwen, zodat als de facteur de brievenbus opendoet er een alarm afgaat. zo weet ik dat er post is.



Wie weet, staat het wel in het volgende nummer hoe dat te bouwen. Een losse klepperende brievenklep werkt ook wel. [:D] [:D] [:D]
Wij zijn weer zeer benieuwd naar den inhoud. [8D]
René Wolf

Bekijk het breed, spoor smal
www.wolfscreek.nl

Gerolf

citaat:
Geplaatst door janjozef
euh ik zou eerder zeggen aan alle medewerkers : jullie hebben nu 2 maanden dus het volgende nummer moet een spetterend nummer worden [;)]
Hebben we vakantie, gaat hier iemand nog de duimschroeven aanhalen [:(] [:D]
(grapje hoor) We doen - zoals voor elk nummer - ons best [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Pascal Michiels

Vandaag ook een exemplaar gaan halen. Het artikel van de Versatip komt als geroepen. Zag hem onlangs nog in de doehetzelf staan en vroeg me af of het een interessant tool was.
Het gebrek aan houder maakt het toch wel gevaarlijk.

De B-models containers test bevestigd mijn eigen ondervinding. Qua detailering zit het wel snor, maar het geheel komt toch vrij plastikerig (lees licht) over. De bodem van de containers valt er gewoon uit[?]. Volgende keer ga ik voor een ander merk.
Toch even vermelden dat de verpakking van B-models wel een zekere uitstraling heeft, maar dat is persoonlijke smaak.

De Iserlohner kreisbahn heb ik volgens mij al eens ooit eerder in een tijdschrift gezien.

De Himmeltalbahn is zeer geslaagd.

Alleszins weer het nodige leesvoeder.

ruben13

je zou misschien de kortings bon kunnen kopi?ren ?
of mag dat niet

pabe

Hi mannen,  

een prachtig nummer met hoog kwijlgehalte..;[:p][:p][:p]

Pol

Ik heb hem nog niet geopend alleen stiekem maar een beetje ... 'k Wil hem eigenlijk houden om mee op vakantie te nemen. Wat ik stiekem al gezien heb, zag er precies wel goed uit!
H0, tijdperk II, Deutsche Reichsbahn: diorama in aanbouw ...

René

citaat:
Geplaatst door pabe

Hi mannen,  

een prachtig nummer met hoog kwijlgehalte..;[:p][:p][:p]



Pas maar op dat de bladzijden niet aan elkaar gaan plakken. [:D]

De baas heeft hem nog steeds niet meegenomen uit de tijdschriftenhandel  [:(]
René Wolf

Bekijk het breed, spoor smal
www.wolfscreek.nl

martintje

Om de kortingsbon van MWO te gebruiken, mogen jullie wel rap gaan, 1 Juli gaat de deur op slot
Mvg Marty

trainfreak

citaat:
Geplaatst door martintje

Om de kortingsbon van MWO te gebruiken, mogen jullie wel rap gaan, 1 Juli gaat de deur op slot


Dan zijn we vandaag dus via een gesloten deur naar binnen gegaan[:D]

Even over die kortingsbon: die zou niet meer geldig zijn ofzo?
Toen ik die voorlegde vertelde de kassierster dat die niet geldig is, maar dat ze wel de prijs hebben verlaagd (nu ?6.90)
Spoorse groeten
Dimitri