oud Brussel-Noord 1920 - station en depot

Gestart door Michiel, 07 juni 2009, 22:28:15 PM

ToThePoint

Amai ferm verbouwd Michiel. Ge zie waar 't geld zit !
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

marc goovaerts

Waar het altijd gezeten heeft en altijd zal zitten: bij de bank. >:(
Indien niet, dan betalen wij wel bij via onze 'regering'...

Michiel

#92
Het was nooit de bedoeling om een of ander form van financiele status te tonen of bediscuteren.  :-[  Ik heb de foto maar verwijderd om verdere polemiek op dat vlak te vermijden. Desalniettegenstaande verheug ik me om over een maand of zo weer met modelbouw te kunnen beginnen.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Gerolf

Ik kan niet zien wat je gedaan hebt, maar weet wel hoeveel moeite het je gekost heeft.
Gefeliciteerd met de genomen stap, en tof dat je binnen een redelijke termijn terug aan de slag kan !
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

doomslu

Citaat van: Michiel op 05 oktober 2012, 20:20:51 PM
Het was nooit de bedoeling om een of ander form van financiele status te tonen of bediscuteren.  :-[  Ik heb de foto maar verwijderd om verdere problemiek op dat vlak te vermijden. Desalniettegenstaande verheug ik me om over een maand of zo weer met modelbouw te kunnen beginnen.
Hey Michiel, dat was maar een grapje hoor. De meesten onder ons hebben een huis hoor.  ;)
Ik vind het een geslaagde verbouwing en ben blij voor jou dat je binnenkort echt aan de slag kan!  :)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Koen

@Michiel,

Lijkt mij een toffe ruimte waar je aan de slag kan (vooral veel licht). Nog even en dan kan je terug aan de slag met je geliefkoosde hobby.

Ps: Knap werk! Nog veel succes met de werken die binnen nog dienen uitgevoerd te worden.

Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren