Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Laatste nieuws omtrent Go-Rail

Gestart door n/a, 20 mei 2005, 11:53:03 AM

n/a

Beste mensen,

het is nu absoluut zeker, de winkel blijft in zijn huidige vorm en met de huidige eigenaars bestaan !
Deze info werd me daarnet nog meegedeeld door de uitbaters zelf!

Ik heb hen zelf de vraag gesteld omdat ik kon vaststellen dat op hun reclamefolder die ik gisteren in de bus kreeg, de vermelding stond dat ze opendeur huiden het eerste weekend van september...

Frits

n/a


Joepie [:)], dan krijg ik toch nog mijn M?rklin jaarboek waar ik reeds lange tijd achter wacht ! [8D]

Johnnytrein

type13, die zijn toch al lang geleverd. Johnny
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

n/a

Inderdaad, maar bij Go-rail hebben ze alle bons verzameld en
gaan ze later eens de boeken leveren...[:(]
Ik weet dat de meesten reeds hun jaarboek hebben van andere winkeliers,
maar heb al mijn bon teruggevraagd maar dat ging niet zeiden ze ?

Johnnytrein

Dat is wel een vreemde manier van werken [:I] maar ja wie ben ik.Als ze lang genoeg wachten is al wat er in de jaarboeken staat veroudert. Johnny
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

tonycabus

Vraag is natuurlijk of zij ze al wel kregen, die jaarboeken, bij Go-Rail!
Bezint eer ge begint...kritiek te spuien.
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

Johnnytrein

@ Tony, Inderdaad maar alle andere winkels hebben ze toch reeds enkele maanden geleden ontvangen. Johnny
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

ronny-vdv

Gasten,

Ik ben reeds jaren klant bij Go-Rail.

Iedereen heeft wel meerdere winkeliers waar hij zijn artikelen koopt. Is het bij de andere winkeliers ook allemaal rozegeur en maneschijn ? Ik dacht van niet [:(]! Ik ben 34 jaar en reeds 29 jaar in het modelbouwvak. Lang nietwaar ?! Rond mijn achttiende zijn mijn ogen goed opengegaan ! Velen onder jullie zijn maar pas begonnen.

Dat je bij Go-Rail bv, lang moet wachten naar Roco-artikelen is logisch want hij bestelt ze via Duitsland omdat de Deprest hogere prijzen hanteert aan Go-Rail dan bv Olaerts. Inderdaad, het hangt eigenlijk veel af van de invoerders. Zij bepalen eigenlijk de markt.

Als ik jullie was zou ik eerst eens de ogen goed opentrekken vooraleer te schieten. Als je wat langer moet wachten voor een beduidend goedkoper artikel tegenover de andere winkeliers, dan heb ik dat daar voor over.

Het is inderdaad zoals Tony zegt, bekijk de kant van de winkelier eens.

Mondelinge reklame is eens en voor altijd de beste reklame.

Laten we ons bezighouden met modelbouw ![}:)]

Mvg,

Ronny[8)][8)][8)][:)][:)]
Mvg,

ronny-vdv

tonycabus

Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

n/a

Kijk, om een discussie over die catalogussen kort te maken...
hier de uitleg: IEDERE handelaar kon de catalogussen in zijn winkel hebben sedert de N?rnberg-beurs half februari.
Waarom had de ene ze niet en de andere wel???
Da's vrij eenvoudig te ontdekken voor wie eens zou doorvragen bij zijn winkelier.[:o)]
Het is namelijk zo dat M?rklin vroeg aan de handelaars om hun bestellingen door te geven voor de speelgoedbeurs in N?rnberg.
MAAR... en hier komt het probleem... de handelaar zelf moest die catalogussen betalen.
Hij/zij zou slechts zijn geld terugkrijgen nadat eind april de bons terug konden ingediend worden...

Wat deed Go-Rail in vergelijking met anderen, waardoor de catalogussen daar nog niet beschikbaar waren?
Toen ze dit nieuws hoorden, hebben zij gezegd: "Neen, wij voorfinancieren dit niet en wachten gewoon tot eind april... uiteindelijk weten wij niet hoeveel mensen er effectief met een bon zullen afkomen..."

Ik vind dit gedeeltelijk wel een begrijpbare reactie, ook al ben ik net als type13 er het slachtoffer van. Ook ik heb mijn bon bij Go-Rail ingediend, denkende dat ik niet langer zou moeten wachten dan bij andere handelaars...
Ook ik heb mijn bon teruggevraagd, doch dit ging niet meer volgens de winkeliers omdat de bon reeds zou afgestempeld zijn...

Nu, eind april is reeds enkele weken voorbij en ik hoop aldus dat ik snel mijn catalogussen mag ontvangen...[xx(]

depovero

Awel, mannen, ik kan eigenlijk niets verwijten aan die winkelier; voor dit toch niet.

Pak nou, dat hij een stuk of honderd van die catalogi inkoopt en dat hij er maar 45 ? 60 verkoopt, zien jullie het verlies hierop?

En, ik spreek maar van papier handteerbare goederen, nog niet van modellekes!

Verschiet dan niet dat er sommigen de deur sluiten! Gna, gna, gna!

Denis.
Zien kijken en dromen
Oh zo klein en fijn
Voor Z moet je er zijn