Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

hallo iedereen

Gestart door patatje70, 13 mei 2009, 21:35:19 PM

patatje70

hallo,

ik ben Wim,38 en woonachtig in Nazareth(O.VL.).."al" 13 jaar getrouwd en we hebben een zoontje van 2,5 jaar

ik ben een treinenfreak,maar bezit momenteel geen modelbaan..als kind wel een marklin-baan(m-rail)gehad
ik hoop ooit te kunnen herbeginnen,daarom mijn aanwezigheid hier..maar de moed begint al in mijn schoenen te zakken,want hier zitten blijkbaar de " zwaardere jongens " die fantastiche prestaties neerzetten...maar ook die zijn van nul begonnen
ik heb wel gemerkt dat de technologie ook in de modelbouw enorme sprongen gemaakt heeft..en daar weet ik ook erg weinig van...

ik zal hier denk ik veel aanwezig zijn,maar weinig posten zetten..omdat ik veel zal moeten lezen..en leren

andere interresses: ik ben ook algemeen moderator op een groot Nederlands forum..welke handelt over " Google Earth " en "streetview " maar dit alles staat los van dit forum
dus de regels en de gedragscode van een forum ken ik zeer goed..dus daarin zal ik alvast geen fouten maken:D (hopelijk)

vriendelijk groeten..

Wim:)  


Gerolf

Welkom Wim !
De "zwaardere jongens" - daar wordt ik door sommigen bij gerekend - zijn inderdaad allemaal ooit op nul begonnen [;)]
Zoeken en lezen - goed voornemen, maar een enorme job, vrees ik. Ik heb geen idee hoeveel pagina's er al op dit forum staan [B)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

ysbeer

Welkom wim
En wat ik nu vraag is vreselijk flauw,ik weet het.
Is er in oost vlaanderen ook een betlehem ???
vergeef me[:I]
wim

Michiel

Hallo Wim Patatje,

gewoon eraan beginnen, en genieten van elke dag dat je actief of passief ermee bezig bent zou ik zeggen.

welkom trouwens,
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

PeterC

Hallo Wim,
Welkom op het forum.  We zijn bijna buren... ik woon in Deinze.
Veel lezen, veel vragen stellen en veel proberen!
Groetjes, Peter


patatje70

...
citaat:
Geplaatst door ysbeer

Welkom wim
En wat ik nu vraag is vreselijk flauw,ik weet het.
Is er in oost vlaanderen ook een betlehem ???
vergeef me[:I]
wim



da's een een goeie..alhoewel[}:)]...neen, geen Bethlehem in de buurt,maar er bestaan wel 7 plaatsen met de naam Nazareth....

groetjes Wim

Gerolf

Er is een wijk "Bethlehem" in Sint Gillis (bij Brussel)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

railman56

welkom op het forum wim
allemaal zijn wij van nul begonnen
sommige zijn grootmeesters geworden
maar wees gerust: nog niet allemaal (zoals ikzelf)
leren doen wij nog allemaal met vallen en opstaan
zolang je er maar plezier aan beleefd
lezen, leren, vragen en ervaringen delen zo kom je al een heel eind
mvg
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

janjozef

Wat is een grootmeester ?

Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Peter


citaat:
Wat is een grootmeester


Langer dan 1,80m [:D][:D][:D][:D]

Daar hoor ik dan ook niet bij[:D][:D][:D]
Met vriendelijke groeten
Peter