Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

stroomvoerende koppelingen

Gestart door eddy, 08 mei 2009, 15:31:54 PM

ToThePoint

citaat:
Geplaatst door NowWhat


Iemand ervaring met dit ?

http://www.dccdecoderservice.nl/stroomvoerende_koppelingen.html





Nee geen ervaring mee, maar wel een dure grap niet ?
21.95 euro voor 2 koppelingen ?
Daar heb ik een dcc decoder voor !
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

Klaas Zondervan

Dat is appels met peren vergelijken. Je kan ook zeggen dat een loc van 120? duur is, want daar kan je wel 4 of 5 decoders voor kopen. Maar wat heb je aan 5 decoders als je geen locs hebt om ze in te stoppen?[:)]
Maar het is natuurlijk wel veel geld. Daarom zijn er steeds weer inventieve mensen die zelf hun elektrische koppelingen in elkaar frotten, zoals de starter van dit draadje laat zien.

ToThePoint

citaat:
Geplaatst door Klaas Zondervan

Dat is appels met peren vergelijken. Je kan ook zeggen dat een loc van 120? duur is, want daar kan je wel 4 of 5 decoders voor kopen. Maar wat heb je aan 5 decoders als je geen locs hebt om ze in te stoppen?[:)]
Maar het is natuurlijk wel veel geld. Daarom zijn er steeds weer inventieve mensen die zelf hun elektrische koppelingen in elkaar frotten, zoals de starter van dit draadje laat zien.



Of zoals ik er een gemaakt heb met 6 geleiders.
Zoals uitgelegt aan forumgenoten de zaterdag is deze goed en werkt uitstekend, maar niet goed genoeg (voor mij althans).
Zat met een ei dus. In het brein zit versie 2 klaar.
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI