Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Herschikking links op ons forum

Gestart door Gerolf, 19 april 2009, 19:07:39 PM

Dirky

de links in mijn favorieten hernoem ik altijd met een meestal langere naam die duidelijk maakt wat er achter schuilt. Dat scheelt!

Gerolf

citaat:
Geplaatst door janjozef

...maar na een tijd staan er links bij waar je niet van weet waar ze heen leiden
?n of ze intussen nog werken [;)] [xx(]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

ysbeer

Wellich staat hj er op,sorry dan.

Gipsvormen van klaus spoirle
klaus.spoerle@t-online.de
Dit is wel een EMAIL adres,een site heeft hij niet.
Maar op verzoek komt de hele catolog naar je toe per mail
wim

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

loebaske

bij deze eindelijk onze website www.gra-trefpunt.be [:)][:)] hebben nog wel wat werk om alles in orde te krijgen....[;)]

PeterC

citaat:
Geplaatst door loebaske

bij deze eindelijk onze website www.gra-trefpunt.be


Eric, bij de fotogalerij - grootmodel staan enkele prachtige avond- en nachtopnames!  Proficiat voor de fotograaf!
Groetjes, Peter


loebaske

Die zijn van Kristof, clublid en treinspotter[:)][:)]

janjozef

Eric het is een knappe site geworden, laat de dader gerust voort doen zou ik zeggen [:D]

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

loebaske

Jan....spijtig genoeg ben ik de dader ....en bosdoener[:)][:)][:)], maar heb nog werk aan de winkel om de site aan te vullen[:(][:(] elke keer als er wat nieuw is zal er een upgrate zijn.
In ieder geval bedankt voor de komplimenten[:)][:)]

conducteur

citaat:
Geplaatst door loebaske

Jan....spijtig genoeg ben ik de dader ....en bosdoener[:)][:)][:)], maar heb nog werk aan de winkel om de site aan te vullen[:(][:(] elke keer als er wat nieuw is zal er een upgrate zijn.
In ieder geval bedankt voor de komplimenten[:)][:)]


Probeer eens een andere letterkleur dan dat rood, want dat is moeilijk leesbaar.
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

loebaske

Ga dat aanpassen, alle sugesties zijn welkom[:)]

conducteur

admins:
dit idee verwaterd (een klein beetje), jullie zullen eens moeten aan de slag gaan.
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum